Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف وتسریع در امر فقر زدایی ۴۲تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ودستگاههای استان منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری رویکرد حوزه بازرسی مرکز را کمک و تبدیل تهدیدها به فرصت ها وضعف ها به قوتها بیان کرد و اظهار داشت: خود مراقبتی و وجدان بیدار  وآگاه می تواند  انسان را به سمت حیات  طیب هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان رویکرد استان را چابک سازی ،شایسته سالاری  وشایسته گزینی براساس تحلیل عملکردها دانست و افزود: پرهیز از تشریفات زائد،نهادینه شدن فرهنگ درست مصرف کردن،فرهنگ خودکنترلی  ونظم وانضباط اداری وتقویت همکاریهای بین بخشی  وبرون سازمانی ازرویکردهای اولویت دار در امداد استان زنجان است.

 

صفری گفت: 67 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان و33درصدآن را مردان تشکیل میدهند ودربیش از 91درصد  روستاهای استان خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه می شود که به همین منظور طی دوسال اخیر 42تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداداستان وسایر دستگاهها برای استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای کمک به رفع مشکلات وتسریع در امر فقر زدایی منعقد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تاکیدکرد: عنصر اعتماد واطمینان بالاترین کار برای کارگزاران کمیته امداد است واگر این اعتماد تقویت شود مشارکت خیران در برنامه های امداد افزایش یافته  وفرهنگ خیر واحسان در جامعه نهادینه می شود.که با همین رویکرد در حال حاضر میانگین سرانه ایتام به 343هزار ومحسنین به 167هزارتومان رسیده است.

 

وی توجه به اسناد بالادستی را از مهمترین رویکردهای استان دانست وگفت: کار کمیته امداد فرهنگی است وبرای اینکه بهبود مستمر اتفاق بیفتد بایستی  اموزشهای اثربخش جدی گرفته شود  وبا مدیریت ونگاه جهادی وتقویت روحیه همدلی وهم افزایی  در خدمت به محرومان ونیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران بیرجند خراسان جنوبي هرمزگان کرمان نماز جمعه خراسان جنوبی استان بوشهر اردبیل حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با روش‌ها و سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود گفت: حمایت از جامعه کارگری فقط به افزایش ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد حقوق کارگر نیست، در جامعه‌ای که تورم وجود دارد طبیعتاً کارگر عزیز ما، در خیلی از موارد از تورم عقب می‌ماند؛ باید سازوکارهای اقتصادی طراحی شود که جامعه‌ کارگری ما بتواند خودش سهام‌دار باشد.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی‌موثقی، جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر زحمت‌کش، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند «حال خوب کارگر باعث خوب شدن، حال جامعه می‌شود» این یعنی همه باید تلاش کنیم از مسئله‌ کار و کارگری حمایت کنیم.

او همچنین با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولین، همان انجام دادن وظایف قانونی‌شان است؛ اگر مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد به وظایف و مأموریت‌هایی که در قانون برای او تعریف‌ شده عمل کند، تقوا را رعایت کرده است و اگر نسبت‌ به قوانین و مأموریت‌هایی که به او داده شده، کوتاهی کرده و ترک فعل یا تسامح داشته باشد با مسئله تقوا ناسازگار است.

شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا، عنوان کرد: در مسائل روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، آن‌چه که مهم هست این است که این سفرها و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها به نفع منافع اقتصادی کشور باشد. واقعاً اگر این تفاهم‌ها اجرایی شود یک چالش جدی برای تحریم‌ها است ولی به شرط اینکه پیگیری و اجراء شود، مردم باید ببینند این توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زندگی روزمره آن‌ها اثر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند