Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان تا ۲۷ آذر برای نهایی کردن ثبت‌نام بیستمین دوره عتبات مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از ششم لغایت هجدهم آذرماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی سیزده روزه، بیش از ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن روز گذشته انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع گفت: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا ۲۷ آذر ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل دهند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند، چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می‌باشد.

زارع در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان نیز گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره‌ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ‌هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می‌شود در تاریخ‌های دیگر اعزام شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائرین ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می‌توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام کنند و وام به این دسته از زائرین نیز تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند نیز گفت:دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده می‌نمایند، اعم از اینکه قبلا گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می‌بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج (در دفترچه راهنما) را تکمیل نموده و در اسرع وقت در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و در مراکز استان‌ها به آدرس نمایندگان عمره وعتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد زارع عتبات دانشجویی نهایی کردن ثبت نام بیستمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده

رئیس سازمان حج و زیارت از احتمال ثبت‌نام عمره در جریان برگزاری حج تمتع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس حسینی در نشست هماهنگی مدیران استان‌ها با این احتمال که ثبت‌نام عمره در جریان حج تمتع (خرداد تیر) آغاز شود، از مدیران استان‌ها خواست آمادگی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های کاروان‌ها شکل گرفته است باید مقدمات بدرقه زائران خانه خدا را برنامه‌ریزی کنیم تا به خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب افزود: همه باید روی موضوع برائت کار کنند و همفکری داشته باشند تا این امر به خوبی محقق بشود، تاکنون برائت در حج داشتیم و حالا حج برائت داریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: برائت همان چیزی است که اکنون دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهند همین امر نوعی برائت است؛ پلیس آمریکا همان کاری را که برای دستگیری مجرمان انجام می‌دهد با استادان دانشگاه هم انجام می‌دهند، برائت اجتماعی از عملکرد پلیس آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و این در حالی است که برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی نسبت به این اقدام دانشجویان آمریکایی عقب مانده‌اند.

حجت‌الاسلام نواب گفت: کاروان‌های حج تمتع عموماً شکل گرفته‌اند، بر همین اساس در ترکیب جمعیتی کاروان‌ها باید کاری کنیم که روحانی‌هایی که عملکرد خوبی داشته‌اند دوباره در خدمتشان باشیم. علاوه‌بر این باید به سمت و سویی پیش برویم تا هم مدیر کاروان و هم روحانی کاروان نمونه باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751282

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد