Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:03:57 GMT

آخرین باران پاییزی سه شنبه بوشهر را خیس می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۰۶۲

آخرین باران پاییزی سه شنبه بوشهر را خیس می کند

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آخرین سامانه بارش پاییزی اواسط روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان می شود.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت این سامانه تا اوایل صبح روز چهارشنبه است که متوسط بارش آن حدود 5 میلی متر پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: تمرکز این سامانه بارشی بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در امروز و فردا است.
وی بیان کرد: بنابراین وزش ملایم باد، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب در سطح استان در این مدت است.
مساعدی اظهار داشت: پیش بینی می شود از اواخر وقت فردا و در روز سه شنبه با افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی در شمال خلیج فارس دریا در این نواحی مواج و متلاطم شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در هنگام صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا بتدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی یادآور شد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا 01:19 بامداد، جزر اول 09:21، مد دوم دریا 16:48 و جزر دوم 22:30 خواهد بود.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد باران پاييز هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید