Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:14:34 GMT

پراید با ۲۴۳ کیلو حشیش توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۳۰۰

پراید با ۲۴۳ کیلو حشیش توقیف شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ ناصر فرشید، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: صبح امروز ماموران یگان امداد شهرستان رابر هنگام ایست و بازرسی در محور‌های کوهستانی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد، ولی با عکس العمل سریع ماموران پس از طی مسافتی خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۲۴۳ کیلوگرم حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرشید گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود، چرا که چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ی

دستگیری قاچاقچی حشیش در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی