Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور ، با اشاره به زمان معرفی 4 استاندار باقی مانده، گفت: در اسرع وقت این استانداران معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس درباره منع به‌کارگیری بازنشستگان 14 استاندار مشمول این قانون شدند و 2 استان مازندران و کرمان نیز استاندار نداشتند که جمعاً 16 استاندار می شد، ادامه داد: طی چند روز گذشته 12 استاندار معرفی شده‌اند و در روزهای آینده نیز تعدادی که باقی مانده‌اند انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: تاکنون نیز گزینه‌ای به رئیس‌جمهور برای تصدی استان‌های که استاندار ندارند، معرفی نشده است.

سامانی اضافه کرد: تاکنون جمع‌بندی نهایی برای معرفی افراد به هیئت دولت برای استان‌هایی که استاندار ندارند در وزارت کشور نیز انجام نشده است.

وی درباره گزینه‌های احتمالی برای تصدی 4 استان برای تصدی استانداری گفت: گزینه‌هایی مدنظر هستند که در حال بررسی سوابق آنها هستیم البته نگاه وزارت کشور این است که افرادی انتخاب شوند که از بدنه این وزارتخانه باشند و سلسله مراتب را در وزارت کشور طی کرده باشند.

به گزارش تسنیم، دولت پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان  تاکنون برای استان‌های یزد، قم، فارس و خراسان رضوی استاندار انتخاب نکرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت کشور قانون استان مازندران هیئت دولت وزارتخانه دولت خراسان رضوی خراسان رضوی دولت قم وزارت کشور یزد سید سلمان سامانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ قرار بود «عراق» جایگزین «رواندا» باشد!

یک رسانه بریتانیایی «اسنادی پیدا کرده که نشان می‌دهد دولت بریتانیا قصد داشته در یک مقطع زمانی از عراق به جای رواندا برای انتقال پناهجویان خود استفاده کند» در حالی که اعلام شده توافق‌نامه‌ای هم در این زمینه بین دو کشور امضا شده، وزارت امور خارجه بریتانیا در وب‌سایت خود به شهروندانش توصیه کرده از سفر به این کشور خودداری کنند.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس
  • ویدیو/ قرار بود «عراق» جایگزین «رواندا» باشد!
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟