Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ فروش بخش شمالي بوستان جمشيديه به واسطه  يک نهاد و واگذاري آن به اشخاص که در برخي رسانه ها اعلام و باز نشر شده بود تکذيب مي شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مجيد صالحي فيروز آبادي مدير روابط عمومي شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت :  هيچ فرد و ارگاني نمي‌تواند در ارتفاعات بالاي 1800 متر ساخت‌وساز يا خريد و فروش اراضي داشته باشد و ملک اعلام شده در خيابان جمشيديه خارج از حريم بوستان بوده و به متراژ يک هزار متر مربع داراي سند شش دانگ و گواهي پايان کار پيش از سال 49 و آخرين طرح تفصيلي ملاک عمل آن در زير پهنه G 323 ( پهنه هاي سبز و  حفاظت ويژه) واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: مالک اين ملک شخصي حقيقي است و بر اساس حقوق مالکيت درخواست دستور نقشه و پروانه ساختماني داشته است که طبق گزارش ماموران بازديد به دليل کثرت درختان و اشجار و عدم وجود سابقه راي کميسيون باغات (ماده 7) پرونده آن به اين کميسيون ارسال و در حال صدور و ابلاغ راي باغ به مالک است و هيچگونه عمليات اجرايي و ساختماني در پلاک ثبتي موصوف انجام نشده و موضوع تحت رصد و نظارت کامل شهرداري منطقه يک است .
صالحي افزود: شهرداري منطقه يک با هدف حفظ صيانت از حريم و فضاي سبز شهر تهران چندي پيش نيز 170 هزار متر مربع عرصه در شمال بوستان جمشيديه را با رد ادعاي مطرح شده برخي افراد سودجو  با پي گيري حقوقي و قضايي از دست جاعلان خارج کرد .
مديرروابط عمومي شهرداري منطقه يک ضمن تشکر از توجه و تيزبيني اصحاب رسانه و رصد شهر جهت جلوگيري از تخلفات از اين عزيزان درخواست دارد اخبار رسيده را راستي آزمايي و پس از اطمينان از صحت اخبار در مسير اطلاع رساني آن به افکار عمومي اقدام نمايند و اسباب تشويش افکار عمومي را فراهم نسازند.

#شهرداري_منطقه_يک 
#جمشيديه

@shemirankhabar

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟