Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزیر علوم می گوید : مبلغ 20 میلیارد و 700 میلیون تومان به گرنت های فناوری در بودجه 98 اختصاص داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، مهدی کشمیری عصر یکشنبه در نشست تخصصی وزارت علوم با معاون پژوهشی دانشگاه ها و روسای پارک های علم و فناوری، اعتبار 20 میلیارد تومانی اختصاص یافته به گرنت های فناوری را زیرمجموعه بودجه های معاونت پژوهشی وزارت علوم عنوان و خاطرنشان کرد که این میزان در گذشته تنها 600 میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشمیری با بیان اینکه این میزان از گرنت در سال های آینده به 60 تا 100 میلیارد تومان افزایش یابد ، عنوان کرد : اعتبارات این وزارتخانه در سال 97 ، 70 درصد افزایش می یابد .
وی در ادامه گفت: در حالت عادی، فعالیت های دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری در پارک های علم و فناوری محدود بود اما در دوره جدید مدیریتیِ وزارت علوم، توجه بیشتری نسبت به حضور این دفتر در مراکز دانشگاهی و پژوهشی می شود.
کشمیری با بیان اینکه برای رفع چالش های پیش روی توسعه منابع مالی سه اقدام مهم صورت گرفته است، افزود: ارائه برنامه ها و رویکردهای جدید وزارت علوم به سازمان برنامه و بودجه یکی از این اقدامات است که در این زمینه می توان به اعطای گرنت فناوری اشاره کرد.

**9492**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي فناوري نشست تخصصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی