Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اعضای دومین دوره هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات (آی.اِی.اِی)* در جمهوری اسلامی ایران با رای اعضای کمیته ها و کمیسیون های تخصصی انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، انجمن بین‌المللی تبلیغات که در اسناد رسمی و تاریخی ایران با نام سازمان جهانی تبلیغات شناخته می شود، در سال 1938 میلادی تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز این نهاد در نیویورک آمریکاست و هفتم اردیبهشت ماه 1395 نخستین هیات عالی اجرایی آن در ایران انتخاب شد.
در همین پیوند، روابط عمومی نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در ایران عصر امروز (یکشنبه) از انتخاب اعضای دومین دوره هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات خبر داد.
در این دوره که با نظارت «مهرنوش شفیعی شهربابکی» قائم مقام دبیرکل سازمان جهانی تبلیغات در حوزه آسیای مرکزی و غربی برگزار شد، از میان متخصصان و صاحبنظران ایرانی «سیده فاطمه مقیمی، یدالله سیفی، محمود مسجدجامعی، رضا امیدوارتجریشی، عماد رستمی، مهیار حاجتمند، مجید جوزانی، کاوه عابدینی، حمید احمدی، سارا میرزایی و سعید احمدی» انتخاب شدند.
دوره فعالیت این هیات از سال 2019 تا سال 2021 میلادی است.
سازمان جهانی تبلیغات تنها نهاد بین المللی و بزرگ ترین سازمان جامع همکاری های فراملیتی در زمینه های تخصصی بازاریابی، رفتار با جامعه مخاطب تجاری، تبلیغات، توسعه بازار و رسانه است که در بیش از 80 کشور حضور دارد.
دفتر نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات از سال 2014 میلادی در ایران فعال و از سال 2016 میلادی مرکز فعالیت 14 کشور منطقه آسیای مرکزی و غربی به ایران منتقل شد.
سند راهبردی سازمان جهانی تبلیغات در ایران بر مبنای تحقق «اقتصاد درونزا و برونگرا» تدوین شده است و به اقدام هایی مانند آموزش متخصصان ایرانی و فراهم سازی امکان همکاری های متقابل بین المللی دست می زند.
.....................................................................
* Intenational Advertising Association

اقتصام*3061*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومت 92 سازمان جهاني تبليغات بازاريابي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در ایران بی‌نظیر بوده است و هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای آن را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد فرامرزی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم اظهار کرد: بدون تردید آموزش باکیفیت رکن اصلی تمام دانشگاه‌ها است و مهمترین محصول و تولید این آموزش باکیفیت، فارغ‌التحصیلانی کارآفرین و اشتغال‌آفرین است و اساتید دانشگاه در خط مقدم این نقش‌آفرینی قرار دارند.

وی با اشاره به دهه سرآمدی آموزش افزود: دانشگاه اصفهان بنا بر مأموریت تعریف شده، شعار اختصاصی خود در خصوص این دهه را مبنی بر «آموزش الهام‌بخش، نیاز محور و اشتغال‌پذیر» اعلام کرد و توسط وزارت علوم، امروز تحت عنوان روز سرآمدی و آمایش آموزش عالی نام‌گذاری شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در ایران بی‌نظیر بوده است و هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای آن را نادیده بگیرد، اما نقاط ضعفی وجود دارد که باید رفع و نقاط قوت تقویت شود، از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای تحت عنوان تحول آموزش عالی مدون و عملیاتی شدن آن مبتنی بر نیازهای جامعه آغاز شد.

فرامرزی با اشاره به فرایند انتخاب سرامدان آموزشی ادامه داد: سرآمدان آموزشی بر اساس شیوه نامه ۱۴۰۱ در سطح دانشگاه و سطح کشوری انتخاب می‌شوند و معیارهای متعددی برای انتخاب آنها مد نظر قرار می‌گیرد، در این خصوص پرونده نفرات برتر در کمیته انتخاب سرآمدان بررسی و ۲۴ نفر برگزیده شدند.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در هفته سرآمدی گفت: با همکاری دانشکده‌ها به صورت فعال، در سطح دانشگاه اصفهان حدود ۱۷ برنامه و مراسم ویژه به مناسبت روز معلم، ۱۲ کارگاه تخصصی با محوریت شعار این دوره، ۱۳ مورد نشست تخصصی در دانشکده‌ها و برگزاری ۳۰ عنوان سخنرانی اساتید برگزار شده است که جای خدا قوت دارد.

کد خبر 749475

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت