Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:36:13 GMT

۲.۵ هکتار چغندرقند نشایی در اندیمشک کاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۷۸۷

۲.۵ هکتار چغندرقند نشایی در اندیمشک کاشته شد

سید هدایت‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ۷۸۰ هکتار گوجه فرنگی و سه هزار و ۵۰۰ هکتار سبزی و صیفی در اراضی کشاورزی اندیمشک کشت شد.

وی با اشاره به اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت باقلا افزود: یک هزار و ۸۰۰ هکتار سیب زمینی در اندیمشک کشت و محصولات تولیدی پس از پایان دوره برداشت وارد بازار مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به کشت نشایی دو و نیم هکتار چغندر قند برای اولین‌بار در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مدیریت منابع آب و افزایش بهره‌وری از منابع از اولویت‌های مهم اداره جهاد کشاورزی اندیمشک است.

وی گفت: ۳۴ هزار هکتار از اراضی اندیمشک به کشت گندم اختصاص و از این سطح زیر کشت ۱۲ هزار هکتار اراضی به کشت گندم آبی و ۲۲ هزار و ۱۰۰ هکتار گندم دیم کشت شده است.

موسوی از اختصاص یک هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی اندیمشک به کشت چغندر قند خبر داد و تصریح کرد: سه هزار و ۳۱۰ هکتار کلزا دیم و آبی در اندیمشک کشت و با پایان دوره داشت و فرا رسیدن دوره دوره برداشت محصول کلزا برای تامین نیاز کارخانجات تولید روغن عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان یکی از قطب‌های تولید انواع محصولات کشاورزی در استان خوزستان محسوب می‌شود.

کد خبر 4486956

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خوزستان شهرستان اندیمشک کشت چغندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران

دریافت 21 MB کد خبر 6095833

دیگر خبرها

  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری