Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، وضعیت شهروندان سوری در غوطه شرقی که مناطق مسکونی آنان تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصر‌ه بود را در گزارشی اختصاصی تشریح کرد.

گزارشگر شبکه روسیا الیوم با ساکنان این منطقه درباره رنج هایی که در طول سالهای جنگ متحمل شده اند، گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارشگر روسیا الیوم همزمان با پخش تصاویری از منطقه غوطه شرقی گفت: قبل از تسلط مجدد ارتش سوریه بر غوطه شرقی دمشق، این خیابان ها و خانه ها محل درگیری های شدید گروه های (تروریستی) مختلفی بود که هر گروه بر بخشی از آنها تسلط داشت. درگیری هایی بین گروه های مختلف در این منطقه نه تنها اثر خود را بر جسم ابوخالد که یکی از چشم های خود را از دست داده و نمی تواند بدون عصا حرکت کند، برجا گذاشت بلکه موجب کشته شدن پسر وی نیز شد.
برادر ابوخالد گفت: تانک در نزدیکی خانه ما بود که اعضای باند (موسوم) "فیلق الرحمن" با گروه (تروریستی) "جیش الاسلام" درگیر شدند. در این درگیری ها منزل ما تخریب شد و خالد را دیدم که پدرش را صدا می زد.
ابوخالد گفت: صحنه خیلی سختی بود که جلو چشمانم فرزندم را می دیدم که جان می داد. او جوانی چون گل بود.
همسر ابوخالد گفت: فرزندم تازه داماد بود خیلی دوستش داشتم من هیچ وقت کسانی را که او را کشتند نمی بخشم آنها خالد را کشتند. چرا باید فرزند من را بکشند. تروریست ها چرا باید فرزند من را بکشند. خدا از آنها نگذرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی "روسیا الیوم"، ساکنان این منطقه طی بیش از 7 سال تحت تسلط گروه های (تروریستی) مختلفی بودند که "جبهه النصره " تنها یکی از این گروه های تروریستی بود و فعالیت های گروه تروریستی "جبهه النصر‌ه" تنها قطره ای از دریای جنایت های سایر گروه های تروریستی موجود در این منطقه بود که کشتن را تمرین می کردند. این گروه های تروریستی ساکنان این منطقه را گروگان می گرفتند و بسیاری از آنها را قتل عام می کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: غوطه شرقي جبهه النصره اشغال سوريه تروريستي روسيا اليوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است