Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه از اعلام نتایج برنامه وزارت رفاه برای شناسایی علل بازماندگی از تحصیل کودکان شش تا ۱۱ ساله تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

احمدرضا پرنده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه وزارت رفاه برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و شناسایی علل بازماندگی آنها اظهار کرد: فهرست ۹۶ هزار و ۲۷۳ کودک بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی و در گروه سنی شش تا ۱۱ ساله تهیه شد و از سوی وزارت رفاه برای تمام خانواده‌ها پیامک فرستادیم و از آنها خواستیم علت نرفتن فرزندشان به مدرسه را در قالب همان پیامک اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه جامعه هدف به پیامک‌های ما پاسخ ندادند. به همین علت ۱۰۰ اپراتور را از یک مرکز تماس تلفنی بکار گرفتیم تا با تک تک خانواده‌ها تماس بگیرند و اطلاعات دریافتی را تطبیق دهند. در این تماس‌ها  دلایل خوداظهاری خانواده‌ها برای نرفتن فرزندشان را مجدد سوال می‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه طی هفته های آتی و احتمالا تا ۱۵ روز آینده نتیجه تماس و علل بازماندگی این ۹۶ هزار کودک را استخراج می‌کنیم گفت: بر حسب نوع مشکل و علل استخراج شده از ظرفیت‌های کشور استفاده می کنیم تا با هماهنگی آموزش و پرورش بتوانیم کودکان را به مدرسه برگردانیم.

پرنده ادامه داد: اکنون اقدام ویژه‌ای برای شناسایی علل بازماندگی از تحصیل در دست انجام است. در ادامه راه از کمک خیرین و سایر نهادهای مربوط برای بازگشت به مدرسه استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی از ۹۶هزار کودک بازمانده سال ۹۶-۹۷ ، استانهای سیستان بلوچستان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، فارس، و آذربایجان غربی بیشترین تعداد بازماندگی از تحصیل را داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز بازماندگی از تحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید