Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت‌: احتمال تصویب لوایح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، پالرمو و الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) بیشتر از عدم تصویب آن است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی موارد اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، اظهار کرد: بنده در این جلسه حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌ای که در آن مباحث جدی مطرح شد به طوری که تنها برای بررسی یک ماده در لایحه پولشویی سه ساعت بحث و بررسی صورت گرفت.

به گفته رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این جلسه نشان می‌دهد که در مجمع مباحث جدی مطرح است و موضوع با حساسیت پیگیری می‌شود. لذا معتقدم یک قانون باقی‌ مانده و دو کنوانسیون مرتبط با گروه اقدام ویژه‌ مالی ( FATF ) بحث ها را داغ خواهد کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیش‌بینی از تصویب لوایح پولشویی، پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت‌: معتقدم احتمال تصویب این لوایح بیشتر از عدم تصویب آن است. البته این به معنای نبود بحث های جدی نیست چون بحث‌های جدی در مجمع مطرح می‌شود که روند آن کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش