Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@19:22:00 GMT

کوتاهی در اجرای احکام صادره پذیرفته شده نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۶۹۹

کوتاهی در اجرای احکام صادره پذیرفته شده نیست

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه احکام صادره در استان اجرایی می‌شود، گفت: در این راستا هیچ کوتاهی را نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با ائمه جمعه استان که در دفتر رییس کل دادگستری استان  برگزار شد؛ ضمن تقدیر از حمایت‌های ائمه جمعه از سیاست‌های جاری قوه قضائیه چه در خطبه‌های نماز جمعه و چه در سایر جلسات اظهار کرد: استان زنجان دارای پیشینه و فرهنگ بسیارغنی و برخوردار ازعلمای فرهیخته و دلسوز است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و خدمت صادقانه به مردم استفاده  بهینه کرد چرا که توصیه یک امام جمعه می‌تواند موانع بسیاری را از سر راه بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای قضایی استان با تاکید برحفظ کانون خانواده و لزوم نگرش جدید به محکومین مالی خصوصا محکومین مهریه اظهارداشت: اصول اخلاقی و احکام اسلامی حفظ کانون خانواده است و تاکید بنده به همکاران در همه حوزه‌های قضایی توجه و اهتمام به این نوع نگرش‌هاست.

 

گفتنی است، درابتدای این جلسه ائمه جمعه استان ضمن تاکید برجایگاه مهم قوه قضائیه  از اقدامات ارزشمند رییس کل دادگستری استان در سطوح ملی و استانی در راستای  تنظیم امور قدردانی کردند .

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس تجلیل از پژوهشگران شیراز خراسان جنوبی پاییز عشایر استان لرستان نماز جمعه دادگستری استان زنجان ائمه جمعه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ در حوزه انتخابیه زنجان-طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار أخذ رأی پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • احکام مالیاتی قانون ساماندهی کولبری و ملوانی ابلاغ شد
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم