Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@20:44:10 GMT

طلسم شماره 7 در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۸۸۲

طلسم شماره 7 در استقلال

ساعت24-طی سه فصل گذشته هر بازیکنی که پیراهن شماره 7 استقلال را برتن کرد بیشتر از نیم فصل در جمع آبی ها دوام نیاورد تا این موضوع به طلسمی جدید تبدیل شود.

 بعد از این که فرهاد مجیدی از فوتبال وداع کرد پیراهن شماره 7 این بازیکن محبوب استقلالی ها برای یکی دو فصل به بازیکنی نرسید تا سه فصل پیش وقتی علیرضا منصوریان هدایت آبی ها را در دست گرفت ترجیح داد این پیراهن را به بختیار رحمانی خرید پر سرو صدای استقلال بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیلی از طرفداران امیدوار بودند تا این هافبک سرشناس و ملی پوش در آن برهه بتواند با پیراهن شماره 7 به ستاره ای تاثیرگذار در استقلال تبدیل شود اما نمایش ناامیدکننده در ترکیب اصلی باعث شد تا مدت زمان حضور بختیار در جمع آبی ها بیشتر از یک نیم فصل دوام نیاورد تا رحمانی راهی فولاد خوزستان شود.


فصل بعد از این اتفاق منصوریان پیراهن شماره 7 را به یکی دیگر از خریدهای پرسرو صدا از خوزستان اعطا کرد به امید این که بتواند شاهد درخشش حسن بیت سعید باشد اما این مهاجم نیز به سرنوشتی همچون بختیار رحمانی دچار شد و بعد از نیم فصل ترجیح داد عطای کار در استقلال را به لقای خود بخشیده و دوباره راهی اهواز و این بار فولادخوزستان شود.


در نیم فصل دوم همان سال با ورود وینفرد شفر و خرید مامه بابا تیام پیراهن شماره 7 به مهاجم سنگالی رسید تا در آسیا درخشش فوق العاده ای با آن داشته باشد و به ستاره آبی ها تبدیل شود. تیام که با 7 بار گلزنی در آسیا با این پیراهن یکی از کلیدی ترین مهره های استقلال لقب گرفت این بار به خاطر اختلاف با سران باشگاه از استقلال جدا و راهی امارات شد تا حضور او با پیراهن شماره 7 بیشتر از نیم فصل طول نکشد. مطالب بیشتر را در اخبار استقلال بخوانید


در لیگ هجدهم این روند با مارکوس نویمایر ادامه پیدا کرد تا طلسم شماره 7 همچنان گریبانگیر خریدهای جدید استقلال باشد. هافبک آلمانی که شفر ترجیح داد پیراهن اسطوره استقلال را به او بدهد با ارائه ضعیف ترین عملکرد ممکن خیلی زود قراردادش فسخ شد تا به عنوان یکی از گران ترین خریدهای خارجی نامش در بین مردودی های این باشگاه ثبت شود تا با دیپورت به کشورش، طلسم های شماره 7 در استقلال پابرجا بماند.


حال باید منتظر ماند و دید در نیم فصل دوم بازیکنی می تواند با پیراهن شماره 7 در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد چون در نیم فصل دوم طبق قوانین سازمان لیگ این پیراهن نمی تواند در اختیار بازیکنی قرار بگیرد و هر کس شماره 7 استقلال را بخواهد باید تا تابستان سال آتی منتظر آن باشد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت