Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری نیازمند تدوین پرتکلی است تا بتوان در شرایط موجود ، بهترین برنامه های آموزشی را در زمینه مدیریت بحران تدوین کرد و همچنین جلسات مشترکی در این باره برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ابراهیم شیخ در نشست خود با رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اشاره به تجربه زلزله سال گذشته در تهران و اتفاقات رخ داده پیرامون آن اظهار داشت: ما از نظر تاب آوری ذهنی و رفتاری در زمینه مواجهه با رخدادها و بحران های ناشی از سوانح طبیعی نیازمند تدوین سازوکارهایی هستیم که بتوان بر اساس آن اوضاع شهر را به خوبی مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: باید ذهن را به گونه ای آماده کنیم که بتوان سخت ترین شرایط را مدیریت کرد.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بر ضرورت آموزش مدیریت بحران به مدیران شهری در سطوح مختلف تاکید کرد گفت: از این پس در سطوح مختلف انتصابات مدیریت شهری، در کنار شاخص های موجود، صلاحیت افراد از نظر مدیریت بحران نیز بررسی و زیر نظر کارشناسان ارزیابی و کنترل خواهد شد.
در این نشست مشترک همچنین رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به نقش مهم سرمایه انسانی موجود در انجام ماموریت های اداری مربوط به مدیریت بحران در سطح تهران گفت: سرمایه انسانی ما متخصص و با انگیزه است و بسیاری از فعالیت های موجود بدون کمک گرفتن از مشاور و پیمانکار به مدد حضور همین سرمایه انسانی در حال اجراست.
احمد صادقی افزود: در حال حاضر بدون هیچ خللی در انجام کار با عزم جدی به سمت تاب آور شدن شهر تهران پیش می رویم.
جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران تهران در ادامه ضمن ارائه گزارشی در زمینه ساختار فعالیت های سازمان از بدو شکل گیری تاکنون به تشریح فعالیت های انجام گرفته برای توسعه منابع انسانی در سازمان، اقدامات اداری و رفاهی کارکنان و چالش های موجود در این بخش پرداخت.
صادقی از بی توجهی مدیران شهری به نقش، وظایف و ماموریت های خود در حوزه تاب آوری و مدیریت بحران به عنوان بزرگترین چالش این بخش یاد کرد و خواستار برنامه ریزی بیشتر برای رفع این مسئله شد.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بحران شهر تهران مديريت شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب