Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان ؛ در این بیانیه آمده : ما نمایندگان استان از ابتدای آغاز به کار مجلس دهم ، به علت مشکلات مربوط به آب اعم از شرب، کشاورزی و صنعت تا زمان اعلام استعفا ، به صورت متحد و منسجم و به دور از گرایش‌های سیاسی از تمام اختیارات قانونی خود برای حل مشکلات براساس قانون توزیع عادلانه آب و مصوبات شورای عالی آب پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قول رئیس‌جمهور در جمع مردم اصفهان و وعده انتخاباتی برای نجات زاینده ‌رود و تصمیمات مجامع قانونی در استان و مرکز که حداقل‌ها را تأمین می‌کرد باعث شد با درک شرایط زمانی و صبوری اما با جدیت امور را پیگیری کنیم ، تذکرات شفاهی و کتبی ، سؤال از وزیر نیرو، جلسات متعدد با رئیس مجلس، معاون اول رییس جمهور ، رییس سازمان برنامه و بودجه و درخواست چندین ماهه برای ملاقات با رئیس‌جمهور ، بخشی از اقداماتی بوده که برای آب استان صورت گرفته است.
در ادامه این بیانیه آمده : پس از پیگیری‌های زیاد نمایندگان مردم و نماینده دولت در استان و مسئولان استانی ، در لایحه بودجه سال آینده ردیف‌هایی از اعتبارات مرتبط با آب آشامیدنی، افزوده ‌شد ولی پس از پذیرش توسط سازمان برنامه‌ و بودجه با خبر شدیم این موارد به طور کامل از بودجه سال98 حذف شده و این مهم باعث شد امید ما را برای تأمین حداقل‌ها آنهم برای آب شرب به یأس تبدیل شود و از این ‌جهت استعفای دسته‌جمعی 19 نفر نماینده ، تقدیم مجلس شد لذا لازم دانستیم ضمن اطلاع‌رسانی ، نکاتی را درخواست و تقدیم مردم شریف استان اصفهان کنیم.
1. بالاترین پشتوانه مردم برای حل مشکل در شرایط حساس منطقه‌ای و کشور، دقت در اهمیت موضوع و نوع رفتاری است که اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده به دشمنان دین و نظام اسلامی و انقلاب اسلامی داده نشود.
2. ضمن تشکر از حمایت‌های حضوری و اطلاعیه‌ای و ارسال طومارهای حمایتی، قدردان این مهم هستیم و به‌هیچ‌وجه تقاضای تجمع و راهپیمایی به‌عنوان حمایت را نداریم.
3. درکنار قدردانی از شما مردم عزیز ، از نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه اصفهان ،آیت‌الله طباطبائی نژاد ، ائمه جمعه استان و دیگرمسئولان، اقشار مختلف مردم به ویژه صنف کشاورزان و تولیدکنندگان، فعالان صنعت و بازرگانی استان که به طرق مختلف از این اقدام حمایت کردند، تشکر کنیم .
در پایان این بیانیه آمده : تقدیم استعفا به مجلس به معنای رها کردن پیگیری‌ ها برای تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود نیست و برای حل معضلات استان به‌ خصوص موضوع زاینده ‌رود همگی با جدیت پیگیر هستیم .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما استعفای جمعی آب شرب بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است