Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@03:14:25 GMT

45 کشته وزخمی برا اثر تصادف مرگبار اتوبوس +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۶۲۹

45 کشته وزخمی برا اثر تصادف مرگبار اتوبوس +عکس

رکنا: در حادثه انحراف یک دستگاه اتوبوس و برخورد آن با دیوار ۴۵ تن کشته و مجروح شدند.

در این حادثه Incident رانندگی که در بزرگراهی در نزدیکی شهر زوریخ سوئیس اتفاق افتاد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دلیل تغییر جهت ناگهانی از مسیر اصلی منحرف شد و با یک دیوار برخورد کرد. در این حادثه دست‌کم یک تن کشته و ۴۴ تن دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سفارت روسیه دست‌کم ۱۰ نفر از تبعه این کشور در این حادثه رانندگی مجروح شده‌اند. این اتوبوس از ایتالیا عازم شهر «دوسلدورف» در آلمان بوده که دچار حادثه شده‌ است.

به گزارش راشاتودی، گفته شده تنها قربانی این سانحه یک زن بوده اما اطلاعاتی در مورد ملیت او منتشر نشده‌ است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور چرا ازدواج دختر رئیس جمهور ایران در بی خبری برگزار شد؟ بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس کشف جسد در ماشین لباسشویی ! تاتوی رنگی پوست سینه دختر جوان را خورد + عکس این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث اتوبوس تصادف حادثه عکس سوئیس عکس زن شلیک جوان همسر سرقت درگذشت مرد فیلم دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت