Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:42:53 GMT

دیدار سفیر جدید ایران در کویت با امیر کویت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۶۴۳

دیدار سفیر جدید ایران در کویت با امیر کویت

به گزارش جماران؛ محمد ایرانی سفیر جدید ایران طی مراسم رسمی در کاخ البیان استوارنامه خود را به شیخ صباح الاحمد امیر کویت تقدیم کرد.

در این جلسه شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن خوشامدگویی  به سفیر در آغاز ماموریت رسمی ایشان گفت : ایران را بعنوان همسایه خود در منطقه می دانیم و به توسعه و گسترش همکاری سودمند با تهران علاقمند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران درکویت پس از تقدیم استوارنامه خود ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری کشورمان به شیخ صباح الاحمد ،روابط دو کشور را دوستانه و برادرانه توصیف کرد.

محمد ایرانی خاطرنشان کرد که ثبات و امنیت منطقه از اهمیت فوق العاده ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و تحقق این امر بدن همکاری کشورهای منطقه امکانپذیر نیست.

سفیر کشورمان تاکید کرد تهران ایمان دارد که امنیت و ثبات کشور ارتباط تنگاتنگی با ثبات منطقه به خصوص امنیت کشورهای همسایه دارد.

در این دیدار امیر کویت با تاکید بر ضرورت برقراری  آرامش  در منطقه ابراز امیدواری نمود تا در چارچوب گفتگوها مشکلات منطقه حل و فصل گردد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب کویت امیر کویت ایران و کویت سفیر جدید ایران در کویت محمد ایرانی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مقصدی جذاب برای اندونزیایی‌ها

توسعه روابط گردشگری ایران و اندونزی بر مبنای اشتراکات فرهنگی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته است و سفیر کشور اندونزی ایران را مقصدی جذاب برای اندونزیایی‌ها عنوان کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر شالبافیان؛ معاون گردشگری کشور، در دیدار با رونی پراستیو یولیانتورو؛ سفیر جمهوری اندونزی در ایران ضمن اشاره به اینکه کشور اندونزی در لیست کشورهای لغو روادید یکطرفه ایران قرار دارد، اتخاذ تدابیر برای ارتباط دو سویه بخش خصوصی و نیز زمینه‌سازی برای تقویت تعاملات و همکاری‌های مشترک را در دستور کار قرار داد.

تلاش برای ایجاد پرواز مستقیم، کاهش هزینه بسته‌های تور، تدوین اسناد همکاری گردشگری و برگزاری رویدادهای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران و نیز تمرکز بر روش‌های بازاریابی و تبلیغات از جمله استفاده از اینفلوئنسرهای تاثیرگذار در فضای مجازی و احصای سلایق طرفین به منظور پذیرش مقاصد جذاب، بخش دیگری از گفت‌وگوی طرفین بود.

بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد

همچنین در این نشست رونی پراستیو یولیانتورو سفیر کشور اندونزی در ایران نیز بر اشتراکات فرهنگی دو کشور تاکید و ایران را مقصدی جذاب برای اندونزیایی‌ها دانست.

او تسهیل ورود گردشگران بین دو کشور و معرفی جاذبه‌های گردشگری در قالب تولید محتوا را دو موضوع مهم قلمداد کرد.   

دیدار با مسئولان و مقامات گردشگری کشورهایی که جمهوری اسلامی ایران با آنها لغو روادید یکطرفه داشته است، از جمله اقدامات مستمر و با هدف توسعه روابط مشترک همواره در دستور کار قرار دارد و دیدار با سفیر کشور اندونزی در همین راستا انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در بلاروس با امیرعبداللهیان
  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • ایران مقصدی جذاب برای اندونزیایی‌ها
  • سفیر ایران در دوشنبه: امنیت در آسیای مرکزی حائز اهمیت است
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود