Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط امروزی شیوه های سنتی تکریم ارباب رجوع پاسخگو نیست؛ گفت: شهرداری باید تحولی بنیادی در سیستم پاسخگویی خود ایجاد کند.

مرتضی علیخانی شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار بناب افزود: مردم باید به تمام بخش های خدمات شهری دسترسی داشته باشند و مسئولان باید از انتقاد مردم استقبال کنند و زمان طرح انتقاد باید لحظه خوشحالی مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه سیستم های جدید این امکان را فراهم نموده که مردم را تکریم کنیم؛ اعلام کرد: زیرساخت های لازم برای تبدیل شهرستان بناب به شهر هوشمند فراهم است.
فرماندار بناب نیز در آیین تکریم و معارفه شهردار بناب، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را یکی از برنامه های اساسی شهردار جدید اعلام کرد و گفت: تعامل شهرداری با مردم موجب خواهد شد که تحولات چشمگیری در سطح شهر اتفاق بیفتد.
امین رفیعی با اشاره به تخصیص5/10 میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری بناب در سال 96، گفت: امسال نیز تا این لحظه افزون بر 8 میلیارد تومان از این محل به شهرداری بناب پرداخت شده است.
وی با تایکد بر اینکه شهردار جدید باید جلب اعتماد مردم به شهرداری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهد، اضافه کرد: اگر این بخش تقویت نشده و جلب اعتماد عمومی مردم به شهرداری فراهم نشود، در صورت وجود اعتبار نیز شهرداری در اجرای طرح های خود با مشکل روبرو خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز یادآوری کرد: شهرداری یک سازمان مردمی است به صورتی که شوراهای اسلامی با رأی مردم و شهردار با رأی شورای اسلامی شهر انتخاب می شوند و باید تلاش شود بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
محمدباقر ولایی با اشاره به مشکلات شهرک ولی عصر(عج) بناب، مساعدت مسئولان برای ارتقای ناوگان حمل و نقل این شهر را خواستار شد.
وی با اشاره به وجود محلات متعدد به عنوان بافت فرسوده در سطح شهر بناب، از مسئولان استان آذربایجان شرقی خواست با تشکیل شورای مسکن استان در بناب و بازدید میدانی از محلات بافت فرسوده با اختصاص اعتبارات لازم در راستای اصلاح بافت فرسوده این شهر قدم بردارند.
شهردار جدید بناب نیز در این آیین به نبود سیستم مدیریت واحد شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مدیریت واحد شهری در کشور عملیاتی نشده است، از این رو باید به سمت مدیریت هماهنگ شهری رفته و با همگرایی کارها را پیش ببریم و بدون حاشیه سازی در مسیر مشخص حرکت کنیم.
محبوب تیزپاز اعلام کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی این شهر و وجود زمینه در بحث سرمایه گذاری تلاش خواهیم کرد فضای واحد و منسجمی را جهت سرمایه گذاری در طرح های شهرداری فراهم کنیم و با ایجاد درآمد پایدار فضای امن و امنیت لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم .
بر پایه این گزارش، در این جلسه از خدمات نادر داوودی شهردار سابق و حسن قلی پور سرپرست شهرداری بناب تقدیر و محبوب تیزپاز به عنوان شهردار جدید معرفی شد.
محبوب تیزپاز متولد 1346 پارس آباد مغان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و شهرسازی است که از امروز به صورت رسمی بر منصب شهرداری بناب تکیه کرد.
شهردار بناب سابق بر این پست شهرداری پارس آباد، مشکین شهر، سراب، میانه، خوی و منطقه 8 شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد و در دوران مسئولیت وی در شهرداری سراب به عنوان یکی از سه شهردار برتر در زمینه گردشگری از سوی وزارت کشور انتخاب شده است.
تیزپاز روز پنجم آذرماه جاری با 7 رأی اعضای شورای اسلامی شهر بناب از بین 9 گزینه معرفی شده به عنوان شهردار بناب انتخاب و از امروز نیز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري شهرداري بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟