Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:38:42 GMT

طباطبایى در بالاى جدول باقى ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۳۵۹

طباطبایى در بالاى جدول باقى ماند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور هشتم(ماقبل پایانی) رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا امروز در ماکاتی فیلیپین برگزار شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود صاحب یک پیروزی ، 3 تساوی و یک شکست شدند.

امروز و در حساس ترین مسابقه محمد امین طباطبایی برابر کانگولی قهرمان سابق آسیا و شش دوره هند قرار گرفت و  در نهایت به تساوى رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تساوی هر دو شطرنج باز در بالاى جدول باقى ماندند.

در دیگر مسابقه، پرهام مقصودلو رو در روی "لی کوآنگ لیم" استاد بزرگ ویتنامی ایستاد و به تساى رسید.

علیرضا فیروز جا هم امروز به مصاف حریف هندی خود و در پایان شکست خورد.

احسان قائم مقامی دیگر نماینده ایران برابر حریف فیلیپینی قرار گرفت و در نهایت به تساوى رضایت داد.

مبینا علی نسب هم که تنها نماینده شطرنج بانوان در این مسابقات بود امروز مقابل حریف فیلیپینی اش حاضر شد و به پیروزى رسید.

روز پایانی مسابقات(دور نهم) فردا برگزار و در نهایت چهره نفرات برتر هفدهمین دوره رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا مشخص می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جدول رقابت آسیا شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و برد شیرینی برابر این تیم داشت. البته گل زودهنگام پرسپولیس در دقایق اول بازی اهمیت زیادی داشت و سبب شد تا تیم از نظر روحی و روانی متحول شود.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول بازی خیلی خوب بود در نیمه دوم با از دست دادن سروش رفیعی بازیکن باتجربه خود فشار زیادی را تحمل کرد و همین امر سبب شد که پرسپولیس گل بخورد.

درخشان خاطرنشان کرد: این فشار منجر به آن شد که پرسپولیس در نیمه دوم دفاعی‌تر بازی کند و با عملکرد موثر اورونوف توانست دومین گل خود را توسط این بازیکن وارد دروازه نساجی کند و دوباره تیم که تا حدودی به خاطر گل مساوی عصبی و از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود،‌ انگیزه کافی برای ادامه بازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس کار بزرگی انجام داد،» افزود: پرسپولیس مستحق این ۳ امتیاز بود و سبب شد موقتا صدرنشین شود. البته نساجی تیم خوبی بود اما به دلیل درگیری با یکسری حواشی به ته جدول سقوط کرد و الان نیز در حال دست و پا زدن در ته جدول است تا خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امروز کار مهمی انجام داد، در بازی‌های آینده نیز باید با تمرکز بیشتری رقابت‌ها را دنبال کند و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229735 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند