Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مردی بدبین در اقدامی هولناک همسرش را جلوی چشمان دخترشان کشت و خودکشی کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، قاتل که زنده مانده است دیروز در دادگاه جنایی تهران برای آخرین بار از خود دفاع کرد.

قتل یک زن

به گزارش پرونده این جنایت Crime خانوادگی، اواسط سال 95 بود که مأموران کلانتری 142 کن خود را در برابر تراژدی تلخی دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی ماجرای قتل Murder زن جوانی در منزلش به پلیس Police مخابره شد تیمی از تجسس کلانتری پای در قتلگاه گذاشت و خیلی زود بازپرس جنایی تهران و اداره 10 پلیس آگاهی هم خود را بالای سرجنازه رساندند. بررسی های میدانی نشان داد جسد زنانه متعلق به مادر 35 ساله خانواده به نام راضیه است که بر اثر ضربات چاقو از سوی شوهرش کشته شده است.

قاتل زنده ماند

همزمان با انتقال جسد راضیه به پزشکی قانونی تهران مأموران دریافتند عامل قتل، شوهر 41 ساله زن جوان به نام رضا است که مقابل چشمان دختر 11 ساله­اش دست به اقدام وحشیانه زده و بعد از قتل نیز خودزنی کرده بود.

خیلی زود رضا به بیمارستان منتقل شد و بعد از بهبودی با انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اقرار کرد و گفت: «به راضیه مظنون بودم به همین خاطر او را کشتم.»

در دادگاه

با اعترافات تکاندهنده رضا و بازسازی صحنه قتل خانوادگی و پس از صدور کیفرخواست پرونده این جنایت به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز مقابل هئیت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی Judge متین راسخ قرار گرفت.

بعد از اعلام رسمیت جلسه و قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان، اولیای دم که پدر و دختر مقتول بودند تقاضای قصاص کردند و در ادامه دختر متهم که حالا 13 سال داشت گفت: «عاشق پدر و مادرم بودم و آنها را خیلی دوست داشتم. آن روز پدرم مرا به اتاق برد و در را قفل کرد. بعد از دقایقی صدای مادرم را شنیدم و حالیکه پدرم را التماس می­کرد ناگهان صدایش خاموش شد. هیچگاه آن لحظه را فراموش نمی­کنم و هنوز ترس آن روز در وجودم مانده است.»

او در حالیکه گریه می­کرد ادامه داد: «پدرم بعد از کشتن Killing مادرم در حالیکه جسد خونین روی زمین افتاده بود همه عروسک­هایم را با چاقو پاره کرد و آنقدر حالش بد بود که نگران بودم مرا هم بکشد. از ترس به خودم می­لرزیدم که دیدم او خودزنی کرد. این شد که با فریادهایم همسایه­ ها با پلیس تماس گرفتند.»

بعد از این حرف هایی که همه را متاثر کرد در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول جرمش گفت: «سال ها از زندگی من و راضیه می گذشت و با هم مشکلی نداشتیم. بعد از به دنیا آمدن دخترم زندگی ما شیرین تر هم شد. این گذشت تا چند سال قبل که به بیماری اعصاب و روان مبتلا شدم. وقتی به پزشک Doctor مراجعه کردم او دارو تجویز کرد. سالها دارو مصرف می­کردم اما مدتی بود تصمیم گرفتم داروها را قطع کنم. همین باعث شد حال و روز خوبی نداشته باشم و بر اثر ترک داروها و پیشرفت بیماری­ دچار شک و گمان شوم. این سوءظن به همسرم بود و خیلی اذیتم می­کرد.»

رضا در خصوص روز حادثه Incident گفت: «شک به همسرم مثل خوره به جانم افتاده بود، تا اینکه شب حادثه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. به خاطر بیماری چند شب نخوابیده بودم و آن شب نیز تا صبح بیدار ماندم و مدام با خودم کلنجار می­رفتم. صبح بود که دخترم بیدار شد. او را به اتاقش بردم و در را قفل کردم. سپس سراغ همسرم رفتم. عقل از سرم رفته بود به همین خاطر با چاقو به جانش افتادم و چند ضربه به او زدم. او خونین روی زمین افتاد و دخترم داد و فریاد می­کرد. از عصبانیت سراغ عروسک های دخترم رفتم و آنها را پاره کردم سپس تصمیم به خودزنی گرفتم و چند ضربه به خودم زدم اما مأموران رسیدند و مرا به بیمارستان رساندند.»

مرد همسرکش در آخر گفت: «از کاری که کرده ام خیلی پشیمانم و باور کنید به خاطر بیماری بی­دلیل به همسرم مظنون شدم و زمان حادثه حالت عادی نداشتم و نمی­دانستم چه کاری انجام می­دهم. این شد که تصمیم اشتباهی گرفتم و شرمنده خانواده همسرم و دخترم هستم.»

وی در حالیکه به شدت اشک می­ریخت گفت: «من و دخترم به هم علاقه داشتیم. او به آموزشگاه روبروی مغازه­ام می­رفت و هر وقت تعطیل می­شد پیش من می­آمد و مرا در آغوش می­کشید. حتی تصور نمی­کردم روزی برسد دخترم برایم درخواست قصاص کند.»

بنابه این گزارش؛ در پایان هئیت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آدم خوار های معروف این 2 زن و یک مرد بی رحم هستند+ عکس قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس این زن سنندجی همسایه دونالد ترامپ بود! +فیلم و عکس فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث جنایی جنایت Crime قتل Murder پلیس Police پزشکی قاضی Judge کشتن Killing پزشک Doctor حادثه Incident اخبار حوادث همسرکشی عکس زن فیلم شلیک جوان سرقت دختر درگذشت دستگیری همدستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس

جواد فرحانی، تهیه کننده سریال افعی تهران که از سریال‌های پرطرفدار این روزهاست در گفت‌وگو با رادیو نمایش گفت: قطعا افعی تهران این ظرفیت را دارد که به فصل دوم برسد اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است. 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد