Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو - ایرنا - ماموران امنیتی در خوابگاه دانشجویان دانشگاه دولتی اکتشافات زمین شناسی روسیه در مسکو مقادیری مواد مخدر و اسلحه کشف کرده و شماری از دانشجویان را بازداشت کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سوتلانا لوچکو مسئول روابط عمومی دانشگاه دولتی اکتشافات زمین شناسی روسیه با بیان این خبر گفته است که ماموران امنیتی شماری از دانشجویان را بازداشت کردند و تعدادی از آنها پس از گفت وگو با ماموران آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به میزان مواد مخدر و سلاح های کشف شده افزود: در زمان حاضر فعالیت دانشگاه اکتشافات زمین شناسی روسیه به حالت عادی در آمده است.
بر اساس اطلاعات رسمی، شمار معتادان در روسیه حدود پنج میلیون و 800 هزار نفر ارزیابی می شود که شش درصد جمعیت بزرگترین کشور جهان را تشکیل می دهد.
سالانه در روسیه حدود 30 تا 40 هزار نفر بر اثر استفاده از مواد مخدر جان خود را از دست می دهند.
اروپام*391*1346**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسكو خوابگاه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو