Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که عملیات ضد تروریستی علیه حزب کارگران کردستان (گروهک پ.ک.ک) تا زمان نابودی آخرین عضو آنها ادامه خواهد داشت.

آکار طی سخنرانی در صحن علنی پارلمان ترکیه با موضوع بودجه دفاعی این کشور، گفت: از دولت عراق انتظار داریم تا با ما درخصوص پایان دادن به حضور گروه تروریستی و جدایی‌طلب پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک در خاک این کشور همکاری کند.

وی با بیان اینکه ترکیه به تمامیت ارضی عراق، سوریه و دیگر همسایگانش احترام می‌گذارد، اما تاکید کرد که اجازه نمی‌دهد منطقه سنجار در شمال عراق به پایگاه جدید پ.ک.ک تبدیل شود.

وزیر دفاع ترکیه در این‌باره توضیح داد: با این حال، برای امنیت کشور و ملت خود، عملیات‌های نظامی را تا زمان شکست کامل گروه تروریستی پ.ک.ک در تمام مناطق عراق ادامه می‌دهیم. اجازه نمی‌دهیم سنجار به (کوهستان) قندیل دوم تبدیل شود.

آکار با یادآوری وعده آمریکا برای خارج کردن شبه‌نظامیان کُرد سوری (یگان‌های مدافع خلق- YPG) از شهر «منبج» نیز توضیح داد: هر چند، ما دریافته‌ایم که این گروه تروریستی در منبج، خندق‌هایی را حفر کرده است.

وی با تکرار اظهارات «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری این کشور مبنی بر نابود کردن یگان‌های مدافع خلق تا آخرین نفر، گفت: «وقتی زمانش برسد، تروریست‌های منطقه را در خندق‌هایی که حفر کرده‌اند، دفن می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در چارچوب عملیات هماهنگ نیرو‌های سازمان اطلاعات (میت) و پلیس موسوم به "عملیات بوزدوغان-۳۴ " در ۱۲ استان بازداشت شده اند.
دو روز قبل نیز هشت مظنون داعشی به همراه مقادیر زیادی مواد شیمیایی کاربردی در ساخت بمب، در منطقه بیکُز استانبول بازداشت شده بودند.
به گفته یرلی کایا این افراد قصد داشتند در روز جهانی کارگر دست به عملیات تروریستی بزنند.
در ۱۱ماه گذشته در هزار و ۳۵۷ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، سه هزار و ۲۳۰مظنون داعشی بازداشت، ۷۰۳ بازداشتی زندانی و ۶۱۹ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد بقیه مظنونان نیز ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک