Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:46:23 GMT

کشف حقیقتی عجیب درباره زندگی عنکبوت ها

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۱۴۰

کشف حقیقتی عجیب درباره زندگی عنکبوت ها

رکنا: عنکبوت ها تنها حشراتی هستند که تار ویژه خود دارند و تارهای شان شبیه بهم نیستند.

در دنیای حشرات یکی از عجیب ترین حشرات عنکبوت است این حشره با ساختن تار در حقیقت محدوده زندگی اش را مشخص می کند و با شکار حشرات ریزتر حیاتش را حفظ می کند.

جالب است بدانید همان طور که اثر انگشت انسان ها با هم متفاوت است هر عنکبوت تار ویژه خود را دارد و هیچ گاه تارهای آن ها شبیه هم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد آدم خوار های معروف این 2 زن و یک مرد بی رحم هستند+ عکس این 2 سارق مسلح تهرانی را می شناسد؟ / آنها بیرحم هستند + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: عجیب ترین حشرات زندگی عجیب عنکبوت تار عکس زن فیلم شلیک سرقت جوان دختر جسد همدستی سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!

به گزارش ورزش سه، یوسف بلایلی، بازیکن الجزایری، در صحبت با یکی از رسانه‌های الجزایری از احوالاتش در طی یک سال اخیر صحبت کرد.
این بازیکن الجزایری در پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تیم القطر بازی می‌کرد اما در مسابقات جام اعراب که به میزبانی قطر برگزار می‌شد، برابر این تیم گل زد و عنابی‌ها را از این مسابقات حذف کرد؛ این موضوع با واکنش شدید مسئولان قطری باشگاه القطر همراه شد و ابتدا او را از تیم کنار گذاشتند و در نهایت تصمیم به فسخ گرفتند.

این بازیکن پس از آن در شرایطی که آقای گل لیگ ستارگان قطر بود با افت شدیدی همراه شد اما تیم ملی الجزایر این بازیکن را از تیمش کنار نگذاشت. 

او در سن ۳۲ سالگی در مولودیه الجزایر توپ می‌زند و در فصل جاری موفق شد در ۲۱ بازی ۱۴ گل و ۱۳ پاس گل ثبت کند آماری خارق‌العاده برای او به شمار می‌رود و نشان می‌دهد او توانسته شرایط فنی روزهای گذشته را بازیابی کند. 

جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر که ۷ سال با این تیم کار کرده بود و نسلی فوق العاده را در فوتبال آفریقا ساخت، به عنوان یک مربی با تجربه از شاگردش خواست که وزن خودش را کاهش دهد و با برنامه‌ای غذایی و فیزیکی، یوسف بلایلی موفق شد ۱۱ کیلو در دو ماه کم کند. 

او با اینکه اکنون بهترین بازیکن لیگ الجزایر شناخته می‌شود و در آخرین بازی‌های تیم ملی الجزایر زیر نظر بلماضی توانست فرم خوبی از خودش نشان دهد، در برنامه‌های تاکتیکی ولادیمیر پتکوویچ سرمربی سوئیسی و جدید الجزایر جایی ندارد اما قول داده که دوباره به این تیم برگردد.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند