Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:49:04 GMT

«فرمول یک» خوانندگان ، فوتبالیست ها

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۵۱۷

«فرمول یک» خوانندگان ، فوتبالیست ها

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا ؛ ویژه برنامه یلدایی «فرمول یک» همزمان با شب یلدا پنجشنبه 29 و جمعه 30 آذر روی آنتن شبکه یک می رود.

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنجشنبه ساعت 22 و جمعه ساعت 23 به مدت 120 دقیقه به طور زنده روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه میزبان مهمانانی از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران، چهره های مذهبی و مدیحه سرایان می شود و در هر برنامه یک سوژه اجتماعی مرتبط با محوریت خانواده طرح و نقد می شود.

«فرمول یک» یلدایی شبکه یک در تلاش است در این شب ضمن ایجاد فضایی آرامبخش و با نشاط آداب و رسوم، دورهم بودم و صله رحم، به دیدار بزرگان فامیل رفتن، حافظ خوانی و ... را برای مردم بازنمایی و بر حفظ این آیین تاکید کند.

مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده از خوانندگان جوان، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی و محمدرضا طاهری مدیحه سرا به همراه فرزندش حسین طاهری از مهمانان «فرمول یک» خواهند بود.

 

خبرنگار: رقیه ندایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شب یلدا سیدجلال حسینی فرمول یک مازیار فلاحی علی ضیا حجت اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها ( تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد