Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در ارتباط با آتش‎سوزی یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستانی در زاهدان گفت: در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند و با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده است و در این رابطه دستور بازداشت آن‌ها صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ صبح امروز یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در زاهدان طعمه حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه حجت الاسلام و المسلمین دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گفت: متاسفانه در اثر آتش سوزی ۲ نفر از دانش آموزان فوت شدند و عده‌ای دیگر در بیمارستان بستری هستند، تیم پزشکی از تهران اعزام شده و برای انجام اقدامات درمانی در محل مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند، ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده است و در این رابطه دستور بازداشت آن‌ها صادر گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ضمن انتقاد از عملکرد آموزش و پروش و سایر دستگاه‌های نظارتی در خصوص عدم استانداردسازی این محیط آموزشی گفت: متاسفانه استاندارد‌های لازم و نکات ایمنی در این مدرسه رعایت نشده بود و قطعا پس از وصول نظریه کارشناسی چنانچه سایر اشخاص و دستگاه‌ها در این رابطه مقصر شناخته شوند طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد با صدور دستوری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش و بهزیستی مکلفند از کلیه مدارس و مهدکودک‌ها با توجه به فصل سرما بازید به عمل آوردند، گفت: این نهادها باید هر چه سریعتر گزارش مدارسی که حداقل استاندارد‌های قانونی در آن رعایت نشده است را به دادستانی ارسال کنند تا نسبت به تعطیلی و یا انتقال دانش آموزان به مکان مناسب‌تر اقدام شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدکودک دادستان زاهدان آتش سوزی در مدرسه موحدی راد آتش سوزی در مدرسه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو دستور تقویت قدرت آتش ناوگان دریای سیاه روسیه را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه به ارتش این کشور دستور داد تا به منظور هدف گرفتن پهپادهای دشمن، قدرت آتش ناوهای جنگی ناوگان دریای سیاه مسکو افزایش یابد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شویگو در جریان بازدید از پایگاه نیروهای روسیه در منطقه نظامی جنوبی این کشور، دستور تقویت قدرت آتش و تجهیز ناوهای جنگی ناوگان دریای سیاه مسکو به مسلسل‌های کالیبر بالا به منظور هدف گرفتن پهپادهای دشمن را صادر کرد.

همچنین بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، شویگو به پرسنل ناوگان دریای سیاه این کشور دستور داده است تا به منظور مقابله و خنثی‌سازی حملات هوایی و پهپادی و همچنین حملات شهپادی اوکراین، به طور شبانه‌روزی آموزش نظامی داشته باشند.

همزمان با برگزاری انتخابات سه روزه ریاست جمهوری روسیه که از روز جمعه آغاز شده است، اوکراین حملات پهپادی به زیرساخت‌های انرژی روسیه از جمله پالایشگاه‌های نفت این کشور را تشدید کرده است.

کد خبر 6057267

دیگر خبرها

  • شروع به ساخت ۲ طرح آموزشی در میمند
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • دیده‌بان حقوق بشر خواستار تحریم اسرائیل شد
  • بازداشت متهم به قتل در شهرستان باوی
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • شویگو دستور تقویت قدرت آتش ناوگان دریای سیاه روسیه را صادر کرد
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • حکم قطعی پرونده حادثه فوت ۶ کارگر معدن طزره دامغان صادر شد/ کارفرما و شرکت مقصر شناخته شدند
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟