Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول آموزش مرکز تخصصی موعود (عج) از برگزاری آزمون دومین دوره جذب دانش پژوه این مرکز روز جمعه، ۳۰ آذرماه خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام «سید جمال رضایی» با اعلام زمان برگزاری آزمون ورودی سطح چهار مهدویت این مرکز، اظهار کرد: آزمون دومین دوره جذب دانش پژوه مرکز تخصصی موعود (عج) در انتهای آذرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول آموزش مرکز تخصصی موعود (عج) افزود: این آزمون جمعه، سی‌ام آذرماه در دو نوبت صبح ساعت 8:30 تا 12 ظهر و عصر 14 تا 17  برگزار می شود. این آزمون در محل مرکز تخصصی موعود(عج) واقع در خيابان شهداء (صفائيه) کوچه 25 پلاک 27، مرکز تخصصي موعود حوزة علمية قم است.

 

وی تصریح کرد: مواد این آزمون عبارتند از تفسير: سوره هاي؛ قدر، بقره آية 124، نور آية 55، انبياء آية 105، قصص آية 5، توبه آية 33 (تفسير الميزان و مجمع البيان)، حديث و مهدويت: کتاب الغيبه شيخ طوسي فصل اول (از ابتدا تا صفحه 228)، کتاب تاريخ مابعد الظهور شهيد سيدمحمد صدر از صفحه 187 تا صفحه 310، کلام: تلخيص الشافي جلد اول، تاريخ: کتاب تاريخ الغيبه الصغري شهيد سيدمحمد صدر از صفحه 237 تا صفحه 488 (به استثناي صفحات 299 تا 388)، اصول: کفاية الاصول؛ بحث اجتهاد و تقليد، حجيّت ظواهر الفاظ، حجيّت خبر واحد، فقه: کتاب البيع امام خميني(ره)، بحث ولايت فقيه و ولايت عدول المؤمنين و متقاضیان ورود پس از شرکت در این آزمون با مصاحبه حضوری پذیرش می‌شوند.

 

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: سایت مرکز تخصصی موعود به نشانی mtmac.ir در حال بارگزاری مطالب است و به زودی در دسترس قرار می گیرد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا اصفهان خبرگزاری شبستان استان بوشهر هرمزگان دولت خودرو شب چله طلاب مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن