Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم یاوری در گفت‌و‌گو با فارس، اظهار داشت: وزارت کار مخالف بازداشت کارگران است که به دلیل اعتراض به دریافت مطالبات مزدی و حقوق خود دست به اعتراض می‌زنند.

وی افزود: وزیر کار دستور صریح برای بررسی و رسیدگی فوری به مشکلات کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد را صادر کرده است.

نماینده وزیر کار در رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گفت: در موضوع پیش آمده در گروه ملی فولاد، بانک ملی به عنوان سهامدار عمده این شرکت که حدود ۷۰ درصد از سهام آن را داراست، نسبت به تهیه و تامین مواد اولیه راه‌اندازی خطوط تولید و پرداخت به موقع دستمزد کارگران باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاوری اطمینان داد که مساله پیگیری و رسیدگی به رفع بازداشت کارگران در جریان است.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد، به‌زودی کارگران از بازداشت درآیند و طی یکی دو روز آینده جریان فعالیت کار و تولید توسط کارگران گروه ملی فولاد در کارخانه به راه خواهد افتاد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهران طیران ضمن تبریک هفته کار و کارگر، کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و محور پویایی تولید دانست و مطرح کرد: فراهم کردن بستر آموزش‌های بصیرتی و معرفتی و رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های مهم بسیج کارگری استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه از طریق هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین درصدد افزایش روحیه و ارتقای اراده کارگران در برابر تبلیغات سیاه رسانه‌های بیگانه و افزایش روحیه آن‌ها هستیم، افزود: ایجاد انگیزه و نهادینه کردن اهمیت کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه کارگری البرز است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز با تاکید بر هم افزایی و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهت افزایش توانمندی‌های مهارتی کارگران عنوان کرد: افزایش مهارت کارگران نقش بسیار مؤثری در افزایش بهره وری تولید دارد.

وی از ساماندهی و هدایت گروه‌های جهادی کارآمدان، سفیران تولید، بانویار، دستار، تولید یار و واکنش سریع جهت رفع موانع تولید و اشتغال و افزایش بهره وری خبر داد و گفت: گروه جهادی بانو باز، گروه تخصصی حمایت و هم اندیشی با بانوان کارگر بوده و گروه سفیران تولید با حضور در مدارس، پیشرفت‌های حوزه تولید و اشتغال را به اطلاع دانش آموزان می‌رسانند.

طیران ضمن تشریح برخی از برنامه‌های هفته کار و کارگر خاطر نشان کرد: برگزاری میز خدمت برای رفع مشکلات کارگران، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین کارگران، تجلیل از کارگران برتر و کارگران زن و برگزاری جلسات اندیشه ورزی با کارگران از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر است.

کد خبر 6091405

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است