Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اجراییه افغانستان به شورای عالی زندان‌ها دستور داد تا یک هفته آینده طرح جایگزینی زندان در سرتاسر افغانستان اجرا شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،  شورای عالی زندان‌های افغانستان به ریاست «عبدالله عبدالله» رییس اجراییه افغانستان، طرح جایگزین زندان، طرزالعمل مرخصی زندانیان و مشکلات بهداشتی، مناسب نبودن محیط زندان برای اطفال، رسیدگی به مشکلات زنان باردار در زندان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اجراییه افغانستان در این جلسه به شورای عالی زندان‌ها دستور داد تا یک هفته آینده طرح جایگزینی زندان در سرتاسر افغانستان اجرا شود.

همچنین عبدالله به وزارت‌های کشور، بهداشت، اقتصاد و دارایی دستور داد تا با تشکیل هئیتی مشکلات بهداشتی زندانیان بررسی شود و هر چه زودتر این موضوع سازماندهی گردد.

طرح جایگزین زندان تصویب شده و باید اجرایی شود. در این طرح زندان خانگی، حبس تعلیق و اجتماعی شدن براساس مقدار جرم باید جایگزین زندان شود.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان عبدالله عبدالله بهداشت زندان مشکلات رئیس اجرائیه سازماندهی هیات ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.   در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.   حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟