Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 اپل با انتشار فهرست دانلودهای برتر 2018 نشان داد یوتیوب در صدر قرارگرفته و به دنبال آن اپلیکیشن اینستاگرام، اسنپ چت، مسنجر و فیس‌بوک در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش خبر آنلاین اپ موسوم به Bitmoji متعلق به اسنپ چت که اجازه ساخت اموجی از روی تصویر کاربر را می‌دهد به رده ششم سقوط کرد.

سال 2018 برای بعضی از کمپانی‌ها مانند فیس‌بوک چالش‌برانگیز شد که با اتهام نقض حریم خصوصی، فروش غیرقانونی دیتای کاربران، دخالت در انتخابات آمریکا و دادن اطلاعات غلط به رأی‌دهندگان آمریکایی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. روبرو شد.

به‌هرحال مسنجر، اینستاگرام و خود فیس‌بوک؛ هر سه متعلق به یک کمپانی در میان 5 اپلیکیشن برتر سال 2018 روی آی او اس قرار گرفتند.

اسنپ چت نیز امسال با چالش‌های جدی مواجه شد که طراحی مجدد اپلیکیشن موجی از انتقاد را برانگیخت و از سوی دیگر کپی‌هایی که اینستاگرام از اسنپ چت کرد، باعث افزایش رقابت شدید میان این دو پلتفرم شد.

محبوب‌ترین اپلیکیشن پولی سال نیز ویرایش تصاویر سلفی به نام Facetune شد که 3.99 دلار قیمت دارد. اپلیکیشن kirakira نیز به قیمت 99سنت در رده دوم جدول پولی‌ها جای گرفت. با این برنامه می‌توان افکت‌های ویژه به‌ عکس و ویدئو افزود.

البته اپل از تعداد دانلودها سخنی به میان نیاورده است.

در بخش گیم نیز محبوب‌ترین بازی موبایلی Fortnite شد. شماره دو helix Jump شد و به دنبال آن Rise Up مقام سوم را کسب کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اپل اینستاگرام فیس بوک اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!