Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:57:10 GMT

برگزاری تجمع بزرگ من انقلابی ام در اهر

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۰۱۹

برگزاری تجمع بزرگ من انقلابی ام در اهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمودی فرماندار اهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پنجم دی ماه امسال تجمع بزرگ مردمی تحت عنوان من انقلابی ام با حضور اقشار مختلف مردم در یکی از میدان‌های اصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر تقویت روحیه نشاط، شادابی و امید به آینده بهتر، در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد و با اشاره به پیشرفت‌های بزرگ کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری‌های نوین و عرصه‌های تولیدی، اقتصادی و کشاورزی افزود: الحمداله همه این موارد به برکت نظام و انقلاب بوده و همه ما شکرگذار نعمت انقلاب اسلامی هستیم.

وی بر وحدت و همدلی حول محور ولایت تأکید کرد و افزود: همه ما مفتخریم که مبنای نظام اسلامی ولایت فقیه است و تا زمانی که این وحدت در کشورمان جاری و ساری است قطعاً تلاش دشمنان مثل همیشه با شکست مواجه خواهد بود.

محمودی در پایان گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با توطئه‌های مختلف خدمات نظام را کمرنگ و ناکارآمد جلوه دهند که در این راستا وظیفه ما انعکاس مطلوب تلاش‌ها و پیشرفت‌های انجام شده به نحو شایسته می‌باشد که باید دراین خصوص همه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ش

تجمع بزرگ من انقلابی ام در اهربرگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است