Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:55:21 GMT

مسئولیت جدید پسر شفر در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۷۳۶

ساشا شفر، پسر سرمربی تیم فوتبال استقلال مامور مذاکره با بازیکنان خارجی شده است. آفتاب‌‌نیوز : با جدایی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر از استقلال، وینفرد شفر در صدد است تا یک بازیکن خارجی در خط حمله جذب کند. در این راستا، ساشا شفر مأمور مذاکره با گزینه‌های مدنظر شده است.
ساشا که خودش با نیومایر و الحاجی گرو صحبت کرده بود، این بار با حساسیت بیشتری دنبال گزینه باکیفیت است تا بتواند پاسخ هواداران استقلال را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرانلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد

استقلال با سوپرگل گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی خود سه امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز مقابل ذوب‌آهن کسب کرد و صدرنشین لیگ ماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جواد نکونام امروز برای نخستین بار در هشت تقابل با محمد ربیعی موفق شد او را شکست دهد. جالب اینکه همانند پرسپولیس، گل‌های امروز استقلال را هم خارجی‌ها به ثمر رساندند و آبی‌ها را در کورس قهرمانی حفظ کردند.

شرح گل‌ها 

استقلال ۲ - ذوب آهن ۱ / گوستاوو بلانکو - دقیقه ۴+۹۰: روی تعلل مدافعان ذوب آهن، توپ در محوطه جریمه به گوستاوو بلانکو رسید و او با شوتی سرکش، محسن فروزان را مغلوب کرد.

استقلال ۱ - ذوب آهن ۱ / جلال‌الدین ماشاریپوف - دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و هافبک ازبکستانی پس از جا گذاشتن مدافع حریف، با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

 

دیگر خبرها

  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال