Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر از تدوین دانشنامه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و گفت: در استان بوشهر جای موزه تخصصی دفاع مقدس خالی است. به گزارش جنوب نیوز، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در واقع در سخت‌ترین شرایط برای حفظ نظام اسلامی و دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این عزیزان باید تکریم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در دوران دفاع مقدس، با ندای حضرت امام خمینی(ره)، رزمندگان با خلوص نیت و صادقانه به میادین جنگ اعزام می‌شدند و باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود تا جوانان و نوجوانان با افتخارآفرینی رزمندگان آشنا شوند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و اگر در قبال این عزیزان، کم‌کاری کنیم باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.

گراوند خواستار ایجاد موزه اختصاصی دفاع مقدس در استان بوشهر شد و تصریح کرد: در استان بوشهر جای موزه تخصصی دفاع مقدس خالی است و همه باید کمک کنیم تا این موزه در مکانی مناسب و با کیفیتی مطلوب ایجاد شود و افتخارات رزمندگان استان بوشهر به نمایش گذاشته شود.

وی بیان کرد: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس به طور میانگین روزی یکبار مورد بمباران دشمن قرار گرفته و باید فداکاری و ایثارگری رزمندگان این استان در نیروی زمینی و نیروی هوایی و نیروی دریایی، ثبت و ضبط شود و همگان در جریان این مجاهدت‌ها قرار گیرند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر نیز یک کار ماندگار و ارزشمند است و موجب ماندگاری آثار دوران دفاع مقدس می‌شود و همه باید در تدوین این اثر ارزشمند کمک کنند.

گراوند بر لزوم توجه بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: این قشر حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید حداکثر توانمان را به کار گیریم تا خدمات لازم و با کیفیت مناسب به این عزیزان ارائه شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود