Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر اعضای باند سارقان به عنف تحت پوشش مسافر ، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند .

سرهنگ محمد نادربیگی، سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی شش نفر در مناطقی از پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد، پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی اعضای باند شناسایی و در نقاط محتلف کرج و تهران دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی بیان داشت: سارقان به عنف که چهار مرد و دو زن بودند به عنوان مسافر سوار خودروها شده و طی مسافتی با تهدید اسلحه و ضرب و شتم رانندگان، اموال آنها را به همراه خودروها به سرقت برده و متواری می‌شدند.

وی با بیان اینکه سارقان مسلح پس از سرقت خودروها، مجدد اقدام به مسافرکشی می‌کردند و کارت‌های بانکی افراد را همراه با رمز گرفته و طلا و ساعت می‌خریدند گفت: از سارقان دستگیر شده دو قبضه اسلحه، افشانه، شوکر برقی، یک دستگاه خودرو پژو پارس، تعدادی گوشی تلفن همراه، ضبط و باند و طلای مسروقه کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهمان که سه زن و سه مرد هستند پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر 42 فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرهای پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش چهار نفر از متهمان را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نوجوان خوزستانی به خاطر گرسنگی و فقر خودکشی کرد+عکس بلای شیطانی که معلم بوشهری بر سر دانش آموز آورد / واقیعت ماجرا چیست؟ وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس درگیری در جلسه پخش کلیپ جنجالی نماینده سراوان قاتل فراری در یاسوج دستگیر شد/ او مرخصی رفت و دیگر نیامد ! کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس جنایی ضرب و شتم سرقت جرم اخبار حوادث متهمان خشن عکس مرد شناسایی عکس فیلم زن دختر زاهدان آتش سوزی جسد خانواده قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر