Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر پنجشنبه در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) گفت: باید مراسم‌ ما برای بزرگداشت انقلاب اسلامی نشان دهنده وحدت بین اقشار مختلف باشد، این خواسته رهبر معظم انقلاب است، وجود مقام معظم رهبری نعمت الهی است و فرمایشات ایشان مورد پسند امام زمان(عج) است، مدیران باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهداف کلانی داریم و باید برای رسیدن به این اهداف اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم، باید صحبت‌ها و برخوردهایمان دوستانه باشد و جذب حداکثری و دفع حداقلی به انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار بدهیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی اظهار کرد: کسانی که مدعی به نابودی کشیده شدن انقلاب اسلامی هستند، قدرت این انقلاب را درک نکردند، انقلاب اسلامی برخاسته از دامان الهی و اولیای خداوند است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)خاطرنشان کرد: افرادی که دلبسته غرب هستند، چون دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را تضعیف می‌کنند، نباید اجازه حضور در جایگاه‌های کلیدی نظام را پیدا کنند.

وی افزود: اگر بتوانیم وحدت بین اقشار مختلف در جامعه را حفظ کنیم، انقلاب اسلامی تداوم پیدا می‌کند، به صحنه آمدن مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و استمرار انقلاب هم در گروی این مساله است.

آیت الله سعیدی با اشاره به وحدت حوزویان و دانشگاهیان اظهار کرد: مستکبران همیشه سعی کردند که بین این دو قشر فاصله بیندازند، اگر وحدت کامل بین حوزویان و دانشگاهیان به وجود بیاید، جامعه بهتری ایجاد خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم که با حضور داوطلبان مردمی بسیجی حماسه بزرگی خلق شد، جنگ نرم مشکل تر از جنگ سخت است.

آیت‌الله سعیدی انقلاب اسلامی را متفاوت با انقلاب‌های دیگر دانست و تصریح کرد: این انقلاب برخاسته از اسلام و ولایت فقیه است و با این نگاه به صحنه آمد که تمام مکتب‌های باطل در دنیا کنار می‌روند.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله سعیدی در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)