Web Analytics Made Easy - Statcounter



ریورپلاته آرژانتین در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز در رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های جهان به پیروزی رسید و عنوان سومی را بدست آورد.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های جهان و در مرحله نیمه نهایی، ریورپلاته آرژانتین به مصاف کاشیما آنتلرز رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.

گل‌های این بازی را زوکولینی 24، مارتینز 73 و 90 و بوره 88 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریورپلاته با این برد عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان را بدست آورد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

لواندوفسکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب نقش مهمی را در کسب این پیروزی مهم برای ژاوی ایفا کرد.

این ستاره لهستانی حالا با ۱۶ گل زده در کنار آنته بودیمیر از اوساسونا در رده سوم برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد که امیدوار است بتواند تا پایان فصل بار دیگر به جایگاه اول برسد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پی‌چی‌چی؟ من تا به حال ۱۶ گل زده‌ام اما این فرصت را دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و شاید این کار در آینده آسان‌تر باشد. من سعی می‌کنم که گل بزنم اما در انتهای فصل همه تیم‌ها به سختی تلاش می‌کنند و در نهایت ما باید برای پیروزی تیم کار کنیم.»

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی