Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه بهترین راه ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی چاپ کتاب از جذاب‌ترین موارد آن است افزود: برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب از بودجه دولتی استفاده نمی‌شود. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی زینی‌وند شب گذشته در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که با مسئولان یزد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد مردمی بودن برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد و اظهار داشت: برای برگزاری این برنامه‌ها از هیچ بودجه و اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و باید با کمک مردم، بهترین جشن را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن‌ دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در کرمانشاه رونمایی شدمازندران| دستاوردهای 40 سالگی انقلاب به درستی برای مردم تبیین شودمشاور عالی فرمانده نیروی قدس: ‌دستاوردهای انقلاب اسلامی هدیه گرانبهای شهدا ‌به ملت ایران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: در بیان دستاوردهای انقلاب به مردم باید به مباحث گوناگون مانند تکراری نبودن این مطالب اشاره کرد و بهترین راه آن نیز چاپ یک کتاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی با گلچین کردن جذاب‌ترین دستاوردها است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌ها در کنار بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، انجام کارهای کوچک در روستاها در جهت برطرف سازی مشکلات این مناطق است که می‌تواند این کار در این ایام خاص برای مردم آن مناطق همیشه به یادگار بماند و تصور ذهنی خوبی از این روزها در ذهن خود داشته باشند.

"40 سال ورزش، 40 سال افتخار " شعار ورزش و جوانان استان یزد

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این شورا با اشاره به امسال قصد داریم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 40 افتخارآفرین ورزشی استان تجلیل به عمل آوریم گفت: کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی "40 سال ورزش، 40 سال افتخار " را به عنوان شعار امسال انتخاب کرده است.

وی به افتتاح و بهره برداری از 40 پروژه ورزشی به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا کنون 20 پروژه در استان به بهره برداری رسیده و ان‌شاءالله تا پایان سال 20 پروژه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم