Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عادل خورشیدی مدیر جهاد کشاورزی بستک گفت:کشت خارج از فصل در ۴۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان بستک آغاز شد.

وی افزود:امسال طالبی، شمام و هندوانه در زمین‌های کشاورزی بستک کشت میشود.

  مدیر جهاد کشاورزی بستک پیش بینی کرد ۹ هزار تن محصول برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل خورشیدی گفت:کشت خارج از فصل محصولات جالیزی در شهرستان بستک از نیمه دوم آذر آغاز می‌شود و تا پایان دی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این محصول‌ها به صورت زیر پلاستیکی کشت می‌شود افزود: برداشت محصولات از نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک گفت: محصولات برداشت شده به بازار‌های استان فارس، تهران، مشهد، یزد و قم ارسال میشود.

انتهای پیام/ف

آغاز کشت محصولات خارج از فصل در بستک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی، احتمالاً فصل برداشت و خرید تضمینی محصولات با شرایط بارندگی مواجه است. ابوالحسن صداقت کیش با بیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط و شورای برداشت باید پای کار باشند، افزود: در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سطح استان ۹ مرکز خرید داریم که یکی از این مراکز در سال جدید اضافه شده است. صداقت کیش بیان کرد: فعالیت دو مرکز خرید شهرستان کهگیلویه از هفته آینده با اولین برداشت در سطح مزارع آغاز خواهد شد. مدیر کل غله استان خاطر نشان کرد: در مجموع پیش بینی می‌شود نسبت به سال قبل افزایش برداشت محصول داشته باشیم. صداقت کیش با اشاره به برداشت ۷۵ هزار تن گندم در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: با توجه به مزارع خوب کشاورزان که مراحل کاشت و داشت خوبی داشته‌اند، امسال این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشت. وی تاکید کرد: کشاورزانی که کشت قراردادی انجام دادند، باید حتماً گندم را به اسم خود تحویل و یک پرینت از قرارداد در حین خرید داشته باشند. صداقت کیش همچنین قیمت خرید هر کیلوگرم گندم معمولی را ۱۷ هزار و پانصد تومان و گندم دروم را ۱۸ هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت خرید محصولات به شکل سراسری اعلام و بصورت یکپارچه در سامانه کشاورز ثبت خواهد شد. مدیر کل غله استان خاطر نشان کرد: ما در اداره غله متولی خرید تضمینی محصولات کشاورزی و در تأمین نقدینگی نیز موظف به اقدام هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان