Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:48:12 GMT

همدان در مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور سوم شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۶۵۵۴

همدان در مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور سوم شد

محمد ضروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش تیم همدان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام اظهار داشت: تیم‌های گیلان، تهران و همدان در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام؛ مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: تیم گیلان با ۸۸ امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با ۶۷ امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و تیم همدان با ۵۷ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به نفرات تیم همدان گفت: علی الماسی، یاسین قمری، حسین محرابی اعضا تیم کانو کانادایی همدان را تشکیل می‌دادند.

ضروری خاطرنشان کرد: فرامرز ورمزیار، ایمان مخملی، احمدرضا حمیدی و حسن صمدی با مربیگری مهدی صمدی در این رقابت‌ها حاضر شدند و برای نخستین بار تیم همدان در رده سنی بزرگ‌سالان کاپ سوم تیمی را کسب کرد.

وی با اشاره به وضعیت رشته قایقرانی در شهرستان‌های استان همدان بیان کرد: شهرستان‌های کبودرآهنگ و ملایر دارای هیئت ورزشی در این رشته هستند.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌ها استعدادهای خوبی  در این رشته دارند و باید با فراهم کردن شرایط برای آن‌ها از استعدادهای استان به‌خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به رشته قایقرانی گفت: قایقرانی از رشته‌های پر مدال است که توجه بیشتر مسئولان استان به این رشته باعث خواهد شد تا قایقرانی استان همدان بیش‌ازپیش افتخارآفرین باشد.

کد خبر 4492936

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان قایقرانی محمد ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان