Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@04:10:00 GMT

عضله سازی با رژیم غارنشینی+فرمول ناب

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۶۷۰۲

عضله سازی با رژیم غارنشینی+فرمول ناب

رکنا: عضله سازی و لاغری با رژیم پالئو یا غارنشینی ایده ای ناب است.

رژیم پالئو یکی از بهترین و سالم ترین راه های کاهش وزن است که شامل روش های مغذی است که در حین لاغری انرژی زا و مقوی است .رژیم پاﻟﺌﻮ به نام رژیم غار نشینی نیز خوانده می شود ! این رژیم رژیمی است برای کاهش وزن، که در سال 2013 در گوگل مورد بررسی بسیاری افراد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم پالئو چیست و چه خاصیتی دارد؟

این رژیم شامل مصرف غذاهایی می باشد که محصول شکار یا صید است مانند گوشت و غذاهای دریایی و دربردارنده غذاهایی است که قابل نگه داری خارج از یخچال می باشد مانند تخم مرغ، مغز ها، دانه ها، میوه ها سبزیجات، گیاهان و ادویه جات

رژیم پالئو فوایدی دارد که هرگز نمی دانستید که در این متن به چندین فواید آن می پردازیم . رژیم پالئو به زمان های دور مثل عصر حجر و غارنشینان و شکارچیان اشاره دارد که شامل میوه ها ، سبزیجات ، گوشت و غذاهای دریایی و مغزها است. دنبال کردن این رژیم تاثیرات مثبتی را روی سلامتی Health و زیبایی دارد.

فواید بسیار رژیم غذایی پالئو

1 - سلول های سالم :رژیم پالئو سلول ها را سالم تر نگه می دارد و تعادلی بین چربی ها اشباع شده و نشده ایجاد می کند.

2 - مغزسالم :پالئو منبع خوبی از چربی ها را فراهم می کند مخصوصا سالمون که حاوی مقادیری پروتئین ، امگا 3 ، اسیدهای چرب است و نقش مهمی روی عملکرد مغز ایفا می کند.

3 - چربی کم عضله ی بیشتر :رژیم پالئو ، پروتئین متابولیکی به افراد می دهد که به ساخت سلول و افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند و عضله ی بیشتر یعنی متابولیسم بیشتر !

بهترین مزایای رژیم غذایی پالئو

4 - سلامت دل و روده :ممکن است غذا باعث تورم در روده و در نهایت سوراخ روده شود که رژیم پالئو از این رویداد جلوگیری می کند.

5 - فراهم کردن ویتامین و مواد معدنی بیشتر :رژیم پالئو به مصرف زیاد میوه ها و سبزیجات پیشنهاد می کند چون حاوی ویتامین A و C منبع فیبر است.

6 -کاهش وزن :یکی از علل اصلی چاقی احساس گرسنگی بعد از صرف غذا است. رژیم پالئو این اجازه را به افراد نمی دهد و برای مدت طولانی احساس سیری می کنید و میل کمتری به خوردن پیدا می کنید.

رژیم پالئو را می شناسید؟

7- بالا بردن سیستم ایمنی بدن :ممکن است بعد از خوردن غذا بیمار شوید اما در رژیم پالئو تمایل به مصرف میوه و سبزیجات زیاد است که در نتیجه جذب ویتامین و مواد معدنی بدن توانایی مبارزه با ویروس را دارد.

8 - تولید گلوکز :وقتی رژیم پالئو را دنبال می کنید لیپیدها و گلوکز بیشتر می شود میزان حساسیت انسولین افزایش و ترشح آن منظم می شود یکی از فواید رژیم پالئو است.

9 - جلوگیری از تورم :رژیم پالئو، خاصیت ضد التهابی و درد دارد و از بیماری های مثل سرطان ، بیماری های قلبی و دیابت Diabetes جلوگیری می کند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این 5 وکیل معروف با دختر 18 ساله چه کردند؟! + عکس چهره باز شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد معلم شوهردار دانش آموز پسر 15 ساله را به اتاق خواب خود کشاند+عکس شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مادر جوان با عکس های ناجورش پول در می آورد / پلیس فاش کرد +عکس فقر زن و شوهر فاجعه خونین به بار آورد+عکس فرزاد گفت اگر به خواسته اش تن ندهم آبرو برایم نمی گذارد اتفاق باورنکردنی / این دو شاهد در جنگل جن دیدند؟ + فیلم عباس امیرانتظام جاسوس بود؟ / ویکی‌لیکس افشا کرد ! پدر 17 ساله ای که با مشت جمجه نوزادش را ترکاند+ عکس کار زیبای پسر 10 ساله دل بیماران هم سن خودش را شاد کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: لاغری سلامتی Health زیبایی غذا چاقی سرطان دیابت Diabetes لاغری میوه ها و سبزیجات تولید چربی رژیم عکس قتل فیلم مرد جوان خودکشی همسرش اعدام در خیابان زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟

 

وی در گفتگو با تابناک با تاکید بر اینکه تعیین عادلانه دستمزد یعنی دادنِ فرصتِ چانه‌زنی و اعمال نفوذِ برابر به تمام طرفین مذاکره گفت: مسئولیت تعیین دستمزد در قانون کار در چارچوب یک نظام چانه‌زنیِ سه‌جانبه است و مجلس ساختار چانه‌زنی ندارد. سپردنِ تعیین حقوق کارگران به مجلس، عملا به معنای بی‌صداترکردن و بی‌نظرتر کردنِ کارگران است.

میرغفاری گفت: شورای‌عالی کار تنها جایی است که کارگران می‌‎توانند بر سرِ معیشتِ خود چانه‌زنی کنند، که به نظر می‌رسد وزیر کار می‌خواهد همین را هم نقض و مسئولیت تصمیم‌گیری در رابطه با حقوق و دستمزد را واگذار کند.

نماینده کارگران در شورایعالی کار گفت: ایراد شورای‌عالی کار، به عنوان یک ساختار سه‌جانبه، این است که دولت به عنوان کارفرمای بزرگتر که قدرتِ بیشتری برای چانه‌زنی دارد، نهایتا در مورد دستمزدِ کارگران تعیین تکلیف می‌کند. اگر دولت در این ساختارِ سه‌جانبه نقشِ واسطه‌‎گری و تنظیم‎گریِ خود را به درستی انجام دهد و در مذاکراتِ مزدی و سایر مذاکراتِ شورای‌عالی کار، میانه‌گری کند به عدالت نزدیک می‌شویم. نیازی نیست برای دستمزدِ عادلانه کار را به مجلسِ شورای اسلامی که فاقدِ ساختار سه‌جانبه است واگذار کنیم.

میرغفاری تاکید کرد: سه جانبه‌گرایی انحصارا خاص ایران نیست؛ بیش از ۹۲ کشور عضو سازمان بین‌المللی کار با ساختار سه جانبه‌گرایی، حقوق و دستمزد را تعیین می‌کنند؛ حتی در کشور‌هایی که نظام سرمایه داری لیبرال در آن حاکم است نیز سه‌جانبه‌گرایی رعایت می‌شود.

 

وی بیان کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند مذاکرات را به مجلس می‌سپاریم و نظرِ گروه کارگری را هم جویا می‌شویم، با سه‌جانبه‌گرایی فاصله دارد. سه‌جانبه‌گرایی همانطور که قبلا گفتم به معنای مذاکره و گفتگو در یک موقعیتِ برابر با شرکای اجتماعی است. نباید نقش کارگران را در مذاکراتِ مزدی بیش از این تقلیل داد، طوری که آن‌ها در مورد حقوق کارگران فقط یک نظرِ ساده بدهند! به این کار چانه‌زنی نمی‌گویند و چه بسا در سال‌های بعد همین را هم از آن‌ها بگیرند.

میرغفاری گفت: ساختار سه‌جانبه‌ی شورای‌عالی کار ذیل قانون کار و مربوط به بخش خصوصی است. قانون کار نیز یک قانون آمره است و برای جلوگیری از بهره‌کشی از کارگران در مقابل کارفرمایان نوشته شده است. همین قانون وظیفه‌ی تعیین حداقل حقوق را بر عهده‌ی شورایعالی کار گذاشته است. اگر قرار است قانونگذار برای حداقل دستمزد تعیین تکلیف کند، عملا واردِ حوزه‌ای شده که به آن ربطی ندارد. در واقع تصمیم‌گیری در مورد روابط بین کارگران و کارفرمایانِ بخش خصوصی وظیفه‌ی مجلس و دولت نیست که بدون حضور شرکای اجتماعی تصمیم بگیرند.

این نماینده کارگری گفت: این ساختار سه‌جانبه در دولت‌های مختلف نقض شده است، اما مسئله این است که باید برای قدرتمند کردن و واقعی‌تر کردنِ این ساختار تلاش کنیم. باید قدمی رو به جلو داشته باشیم نه اینکه هر روز یک قدم از حقوقِ خود عقب‌تر برویم؛ در واقع نباید فرصتِ چانه‌زنی را واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید