Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی نوری گفت: طی هفته آینده لیست نهایی احزاب و تشکل های سیاسی قانونی و مورد تایید وزارت کشور که توانستند خود را با کمسیون ماده احزاب تطبیق دهند، اعلام می شود.

«محمد جواد محمدی نوری» بازرس خانه احزاب در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد وضعیت احزاب و تشکل های سیاسی در آخرین مهلت کمسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور گفت: کمسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور برای 3 مرتبه زمان برگزاری کنگره احزاب را تمدید کرد و این تاریخ ها به اطلاع احزاب و تشکل های سیاسی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازرس خانه احزاب تصریح کرد: انطباق احزاب و تشکل سیاسی با کمسیون ماده 10 احزاب و برگزاری کنگره و تدوین اساسنامه غربالگری خوبی برای فعالیت در حوزه سیاسی برای احزاب بود و امیدواریم احزاب و تشکل های سیاسی به خوبی از این مرحله عبور کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت برگزاری کنگره احزاب برای تطبیق با کمسیون ماده 10 احزاب تمام شد، افزود: ۱۴ آبان آخرین مهلت برگزاری کنگره احزاب از سوی وزارت کشور اعلام شده بود و طی هفته آینده لیست نهایی احزاب قانونی و مورد تایید وزارت کشور برای دعوت به کنگره خانه احزاب اعلام  می شود/

 

.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان آمریکا هفته پژوهش شب چله وحدت حوزه و دانشگاه استان بوشهر شیراز خراسان جنوبي لیست نهایی وزارت کشور احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند