Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از ورزشکاران و هنرمندان خواست با اتحاد و همدلی برای ایمن سازی مدارس قدم بردارند.به گزارش بلاغ،محمد دادکان که همواره نگاهی انتقادی به ناهنجاری های اجتماعی داشته است در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد از اظهارنظرهای نادرستی که درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس می شود، خصوصی سازی این دو باشگاه را غیر ممکن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادکان در ادامه افزود: بجای خصوصی سازی سرخابی ها که صرفأ جهت ایجاد سرگرمی برای مردم مطرح می شود، می توانیم وقت و انرژی خودمان را صرف حل مشکلات مهمتر کشورمان کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: به همین جهت از همه هنرمندان و ورزشکاران درخواست می کنم تا در اقدامی خیرخواهانه، هزینه تأمین امنیت مدارس غیر استاندارد کشور را برعهده بگیرند تا دیگر شاهد حوادث تلخ گازگرفتگی و آتش سوزی در مدارس نباشیم. 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در انجام این امر خیرخواهانه، آماده هستم تا به کمک دوستانم در بازار تهران، جهت حل مشکل امنیت مدارس بویژه در مناطق روستایی و محروم، پیش قدم شویم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!

در پی اعتراض یکی از ورزشکاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان مجدد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون در مجمع انتخاباتی، پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت حسن تفتیان به عنوان رئیس این کمیسیون و حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، مهدی پیرجهان، فرزانه فصیحی، تکتم دستاربندان و الهام هاشمی به عنوان نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، انتخاب شدند.

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی، اعتراض داشت که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است و دو نفر از اعضای غایب (قنبرزاده و فصیحی که خارج از کشورند) بر خلاف آیین‌نامه به صورت تلفنی رای داده‌اند.

این اعتراض به وزارتخانه رسید و در نهایت وزارت ورزش نیز اعلام کرد که باید انتخابات مجدد برگزار شود.

پس از برگزاری مجدد انتخابات، حسین رسولی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و رسولی، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، تکتم دستاربندان، مریم کاظمی و حمیده اسماعیل‌نژاد نیز به عنوان اعضا حاضر در مجمع انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در این زمینه این بود که حسن تفتیان که در انتخابات قبلی با دو رای تلفنی کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شده بود، در انتخابات مجدد رای نیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است