Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان به اردوی برون‌مرزی متعدد نیاز دارد. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ ورزشی فوتبال ایران ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، اولین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 برگزار شد.

مریم آزمون در جمع خبرنگاران درباره شرایط اردوها، گفت: اسفند سال گذشته اردوی تیم ملی بانوان استارت خورد این برای اولین بار است که توجه ویژه‌ای به فوتبال بانوان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور لیلا صوفی‌زاده در حوزه فوتبال بانوان توجهات ویژه‌ای به فوتبال بانوان می‌شود. در حال حاضر همه مسئولان فدراسیون متحد هستند تا فوتبال بانوان را به شرایط ایده‌آل برسانند.

وی افزود: اتحاد خوبی در تیم ملی بانوان وجود دارد قبلا هدف ما صعود از مرحله اول بود که این اتفاق تحقق پیدا کرد حالا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مسابقات خوبی را در مرحله دوم برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: بازیکنان از نظر روحی روانی رشد کرده‌اند و در تمرینات با دل و جان تمرین می‌کنند.

آزمون یادآور شد: بازیکنان ایران به لحاظ تکنیکی از بازیکنان ژاپن هم چیزی کم ندارند اما به لحاظ تاکتیکی و بدنی نواقصی وجود دارد که با برگزاری اردوهای مستمر و بازی‌های تدارکاتی متعدد این شرایط بهبود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: کار ما در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک 2020 بسیار سخت است. تیم‌های رقیب تمرینات خود را شروع کردند آنها برنامه‌های ویژه‌ای برای آماده‌سازی برای مسابقات دارند. با توجه به مراودات کشورهای شرقی و جنوب شرق آسیا، این تیم‌ها می‌توانند مدام با هم مسابقات تدارکاتی و دوستانه برگزار کنند اما این شرایط برای تیم ایران فراهم نیست به همین دلیل کار برای ما کمی سخت خواهد بود.

آزمون گفت: اگر میزبان مرحله دوم مسابقات یکی از کشورهای شرق آسیا باشد به دنبال این هستیم تا یک هفته اردوی تدارکاتی در یکی از کشورهای شرق آسیا برگزار کنیم تا با شرایط آب و هوایی، رطوبت و شرجی بودن هوای این کشورها تطبیق پیدا کنیم.  تیم ملی فوتبال بانوان در حال حاضر به اردوهای برون مرزی و بازی‌های تدارکاتی نیاز مبرم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تعدادی از بازیکنان مطرح در اردوی تیم ملی حضور ندارند گفت: با توجه به برگزاری مسابقات لیگ و بازی‌های مهمی که تیم‌ها داشتند به تعدادی از بازیکنان از جمله زهرا قنبری اجازه دادیم تا در خدمت باشگاه خود باشد. به دنبال این هستیم تا یک تعامل خوب بین باشگاه‌ها و تیم ملی باشد.

الهام فرهمند: کسب عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان کار سختی است

 

انتهای پیام/

R7870/P1435/S3,27,32/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور