Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ایرج مهدی‌زاده، رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی امروز، 4 دی‌ماه در دیدار سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌های مهم و استراتژیک است که وظیفه تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و ریاست دانشگاه افق این است بتوانیم دانشگاه را از بعد کمی و کیفی توسعه دهیم تا نیازهای آموزش و پرورش را تأمین کنیم.

مهدی‌زاده با بیان اینکه این دانشگاه تلاش می‌کند در چارچوب قوانین و مقررات، نیروی انسانی در تراز جمهوری اسلامی را تربیت کند، بیان کرد: در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه ۳۵ واحد تربیت اسلامی می‌گذرانند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: درحال حاضر دو پردیس خواهران و برادران در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کند و نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه از نظر توسعه کمی نیز فضای فیزیکی ساختمان‌ها بسیار فرسوده هستند، تصریح کرد: برخلاف تلاش‌های متعددی که صورت گرفته ۲۰ هکتار زمین داریم که سه هکتار در اختیار دانشگاه قرار گرفته و بقیه هنوز واگذار نشده است.

وی با تأکید بر اینکه امکانات آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی به تناسب 81 سال سابقه آن گسترش نیافته است، گفت: باید توسعه فیزیکی خوبی داشته باشیم و از ظرفیت شهرستان‌هایی که دارای قابلیت و امکانات هستند استفاده شود تا معلم مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه از محل اعتبارات استانی با محدودیت روبه‌رو است، یادآور شد: برای قرار گرفتن این پروژه در ردیف پروژه‌های ملی تلاش‌هایی صورت گرفته، اما هنوز این امر تحقق نیافته است.

مهدی‌زاده یادآور شد: امروز باید به‌عنوان راهبردان تعلیم و تربیت نقش خود را ایفا کرده و برای فرزندان ایران به‌عنوان الگوهای حسنه بوده و نقش اسوه در فضاهای آموزشی و پرورشی برای فرزندان خود ایفا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی دانشگاه فرهنگیان تدریس تربیت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مراسم تشییع این شهید امروز در میدان امام خمینی بشرویه برگزار شد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی