Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که تنها ۱۱ روز از مرگ یک دختر ۷ ساله گواتمالایی بعد از بازداشت توسط ماموران گشت مرزی آمریکا به دلیل عبور از مرز مکزیک به سوی ایالات متحده می‌گذرد، رسانه‌های خبری از مرگ دومین کودک مهاجر گواتمالایی در بازداشتگاه‌های آمریکا و در ایام جشن‌های کریسمس خبر دادند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» سه‌شنبه شب در خبری با این مضمون نوشت، مقام‌های مهاجرتی آمریکا از جان باختن یک پسر بچه ۸ ساله گواتمالایی در بازداشتگاه دولتی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه از جمله نام این کودک منتشر نشده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتقاد‌ها در پی کشته شدن دختر بچه گواتمالایی در حساب توئیتری خود مدعی شد کهسیاست دموکرات‌ها در جدایی کودکان از والدین در دوره اوباما بسیار بدتر از چیزی بود که او اکنون در حال مدیریت کردن آن است. «تصاویر کودکان در قفس را در سال ۲۰۱۴ در دوره اوباما به خاطر بیاورید. با این حال اگر این سیاست جداسازی انجام نشود افراد بیشتری خواهند آمد و قاچاقچیان از کودکان بیشتری سوء استفاده خواهند کرد.»

انتظار می‌رود با مرگ دومین کودک مهاجر بار دیگر وضعیت سخت مهاجران محبوس بازداشتگاه‌های اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا دست‌کم برای مدتی در کانون توجه قرار گیرد.

دستگیری مهاجران در سال جاری میلادی با افزایش روزافزونی مواجه شده است. ماه نوامبر (آذر) ماموران گشت مرزی آمریکا ۲۵۱۷۲ نفر را در مرز جنوب غربی این کشور بازداشت کردند که رقمی بی‌سابقه است. دولت آمریکا در روز‌های گذشته بیش از ۳۰ نفر از حامیان مهاجران را هم در گذرگاه‌های مرزی بازداشت کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازداشتگاه آمریکا کریسمس بازداشت مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه