Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بیورانی روز سه‌ شنبه در نشست هم اندیشی پژوهشی دانشگاه با حضور مسئولین و اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان، اظهار داشت: هر سیستم پژوهشی نیاز به ارکانی اساسی از جمله تجهیزات، برنامه ریزی و استمرار در گرفتن بازخوردها دارد و سیستم پژوهشی که این کارایی را نداشته باشد، نمی‎تواند موجب تغییر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پژوهش دارای مراکز و مدیریت‌هایی است که از آن جمله می توان به مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت، کتابخانه مرکزی، انتشارات، آپا، گروه‌های پژوهشی و آزمایشگاه مرکزی اشاره کد که زیرنظر معاونت پژوهشی فعالیت می‌کنند.
معاون پژوهش دانشگاه کردستان گفت: توسعه ساختاری و مدیریتی معافیت پژوهشی، تقویت زیرساخت‌های پژوهشی به صورت هدفمند، تقویت و ایجاد بسترهای ارتباط با خارج دانشگاه، توسعه کیفی فعالیت‌ها و گسترش حمایت‌ها از جمله رویکردهای معاونت پژوهشی است.
وی انتخاب مدیران از طریق فراخوان را رویکردی نو در دانشگاه کردستان اعلام کرد و افزود: مدیر مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت، کتابخانه مرکزی و پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان از این طریق انتخاب شدند.
بیورانی به برنامه‌های مصوب آینده معاونت پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: تفکیک مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت و تفکیک معاونت‌های پژوهشی و فناوری از جمله این برنامه‌ ها است.
وی به حمایت‌ های صورت گرفته از کنفرانس‌ها و کارگاه‌های داخلی و خارجی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه اشاره کرد و افزود: سرانه مقالات در دانشگاه کردستان دچار رکود نشده و در صورت ادامه روند کنونی به چشم انداز تعیین شده دست خواهیم یافت.
معاون پژوهش دانشگاه کردستان اضافه کرد: در بخش کتب منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه کردستان نیز هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.
بیورانی همچنین افزایش کارآیی و تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه، ارتقای جایگاه علمی دانشگاه در رتبه بندی‌ها، گسترش دیپلماسی علمی، افزایش روئیت پذیری و ایجاد مرجعیت علمی را اهداف پیش روی معاونت پژوهشی اعلام کرد.
وی در خصوص چشم انداز 1400 نیز اظهار داشت: ایجاد سه قطب علمی، افزایش سرانه تالیف مقالات علمی به بیش از سه برابر و درآمد سالانه 100 میلیارد ریال از اهدافی است که تا سال 1400 باید به آن دست پیدا کنیم.
معاون پژوهش دانشگاه کردستان ضعف صنعت استان، دیدگاه غالب مدیریتی در استان و کمبود نیروی انسانی را از جمله ضعف‌های موجود در فعالیت‌ها و اقدامات معاونت پژوهشی عنوان و اظهار امیدواری کرد که با رفع و تعدیل این موانع دانشگاه به جایگاه شایسته خود در حوزه پژوهش دست یابد.
9937/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جامعه صنعت مقالات علمی وزارت علوم هیئت علمی دانشگاه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود