Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@23:58:20 GMT

ممنوعیت صادرات دام زنده رفع شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۰۵۴۴

ممنوعیت صادرات دام زنده رفع شد

گمرک ایران «رفع ممنوعیت صادرات دام زنده مولد غیرگوشتی و نیز صادرات پریفرم» را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک، در بخشنامه ای به کلیه گمرکات اجرایی موضوع رفع ممنوعیت صادرات دام زنده مولد غیرگوشتی و نیز صادرات پریفرم را ابلاغ کرد.

در قسمتی از این بخشنامه خطاب به گمرکات اجرایی آمده است: دستور فرمایید پس از اخذ تاییدیه سیستمی وزارت جهاد کشاورزی (در خصوص مولد نژاد و غیرگوشتی بودن دام های صادراتی) و ضمن اعمال ضوابط قرنطینه دامی با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دام زنده رفع ممنوعیت صادرات گمرک وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازارهای مولد به جای بازارهای سوداگرانه انتقال دهیم.

کد خبر 6090648 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟