Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل گفت: یکی از ملزومات تقویت تولید ملی خرید محصولات تولید کنندگان داخلی است و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف محصولات بومی امری مهم برای ایجاد و بقای اقصتاد مولد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار سید محمد لطیفی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: به همت سازمان بسیجی فرهنگیان استان اردبیل و با هدف آگاهی از پیشرفت های علمی و فناوری کشور و استان اردبیل از نزدیک توسط معلمان و فرهنگیان بسیجی و به منظور آشنایی با توانایی های متخصصین متعهد و آگاهی از پیشرفت های کشور و همچنین ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری و زمینه سازی برای انتقال آن به دانش آموزان و سایر فرهنگیان؛ "طرح ایرانیار" از چندین کارخانه صنعتی استان به جهت فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی و دانش آموزان بازدید علمی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از ملزومات تقویت تولید ملی خرید محصولات تولید کنندگان داخلی است و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف محصولات بومی امری مهم برای ایجاد و بقای اقصتاد مولد است، لذا این اقدام فرهنگی باید از دارس و دانش اموزان شروع  و توقیت شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل افزود: از آنجا که تهییج هرچه بیشتر با تعصب عرق ملی بر شیوه جامعه تاثیر دارد و فرمایش گهربار پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند: حب الوطن من الایمان" برای این طرح نام "ایرانیار" انتخاب شده است.

سرهنگ پاسدار سید محمد لطیفی اظهار کرد: در راستای حضور موثر بسیج در عرصه های مختلف علمی و افزایش معارت های تخصصی بسیجیان به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی ، سازمان بسیج فرهنگیان بر آن شده است تا با بهره گیری از برنامه های هدفمند، در قالب بازدید علمی گامی موثر در این راستا بردارند.

وی افزود: بازدید علمی مکمل آموزش است و به صورت میدانی انجام می شود و علاوه بر ارتقاء مهارت در بین فرهنگیان بسیجی سبب افزایش شناخت و آگاهی آنان از وضعیت علمی و صنعتی کشور میشود و میتواند باعث ایجاد خودباوری و انگیزه در ارتباط با تولید علم و فن آوری در کشور باشد و از همین طریق دانش آموزان نیز منتقل شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین

بررسی رسمی نشان داد فعالیت کارخانه‌های چین در ماه آوریل با سرعت کم‌تری گسترش یافته است که نشان از دست دادن شتاب برای بخش گسترده در آغاز ۳ ماهه دوم است.

به گزارش ایسنا، دفتر ملی آمار چین شاخص مدیران خرید تولیدی را از ۵۰.۸ در ماه مارس به ۵۰.۴ در آوریل کاهش داد. این داده‌ها بر چالش‌های پیش روی سیاست‌گذاران تاکید می‌کند. داده‌های شاخص مدیران خرید نشان داد که سفارش‌های صادراتی جدید با سرعت بسیار کمتری رشد کردند، در حالی که اشتغال همچنان رو به کاهش بود.

سرمایه‌گذاران انتظار دارند مقامات چینی محرک‌های بیشتری را برای حمایت از اقتصاد ارائه کنند. با توجه به اینکه فدرال‌رزرو ایالات‌متحده و سایر اقتصادهای توسعه یافته عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارند، چین ممکن است با دوره طولانی‌تری از تقاضای خارجی ضعیف مواجه شود.

مقامات در سال جاری بر نیاز به توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری در بخش‌های پیشرفته تاکید کردند. با این حال، تحلیلگران اظهار کردند که مشکل اصلی این کشور حول رکود طولانی مدت املاک و بدهی‌های دولت محلی است که اعتماد خانوارها و سرمایه‌گذاران را نسبت به چشم‌انداز اقتصادی کاهش داده است.

در حالی که رشد اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول انگیزه خوشایندی برای بقیه سال ایجاد کرد، ضعف در زمینه‌های کلیدی مانند خرده فروشی در ماه مارس، سود صنعتی و سرمایه‌گذاری دارایی بر چالش چین در ایجاد احیای گسترده تقاضا تاکید می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، چین هدف رشد تولید ناخالص داخلی حدود پنج درصد را برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است