Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ثبت و احوال استان اردبیل گفت: علی و فاطمه محبوب‌ترین اسامی است که اولیا برای فرزندان پسر و دختر خود در استان اردبیل انتخاب کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسد حسن زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با تاکید بر اینکه نام نیک یکی از اساسی ترین حقوق فرزندان است، درباره محبوب ترین اسم های انتخاب شده برای دختران و پسران متولد استان اردبیل اظهارداشت: علی و فاطمه محبوب‌ترین اسامی است که اولیا برای فرزندان پسر و دختر خود در استان  اردبیل طی چهل سا اخیر انتخاب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در طول چهل سال اخیر  در استان اردبیل نام علی برای 54 هزار و 988 پسر و نام فاطمه برای 60 هزارو 448 دختر انتخاب شده است.

مدیر کل ثبت و احوال استان اردبیل اضافه کرد: علی، محمد،حسین، مهدی و رضا پنج نام پرطرفدار در بین پسران استان اردبیل و فاطمه، زهرا، رقیه، مریم و لیلا  پنخ نام نخست دختران در استان اردبیل طی چهل سال اخیر هستند.

 جدول فراوانی نام پسران در استان اردبیل طی چهل سال اخیر

ردیف

نام

فراوانی

1

علی

54988

2

محمد

40181

3

حسین

30142

4

مهدی

28680

5

رضا

21460

 

جدول فراوانی نام دختران در استان اردبیل طی چهل سال اخیر

ردیف

نام

فراوانی

1

فاطمه

60448

2

زهرا

55722

3

رقیه

31636

4

مریم

27228

5

لیلا

17993

طبق اعلام  حسن زاده درطی9 ماه نخست امسال اسامی امیر علی و آیهان برای پسران و زهرا و نازنین زهرا برای دختران،اسامی منتخب  نوزدان در استان اردبیل بوده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی