Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش و جوانان بندرگز روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این دوره آموزشی از امروز در این شهر آغاز شده و به مدت 5 روز و با گذراندن کلاس های تئوری و عملی ادامه خواهد یافت.
محسن مردانی اظهار داشت: افراسیاب صادقی سرمربی تیم لیگ برتری شهدای چلیچه، مسوولیت آموزش این دوره را بر عهده دارد.
وی بیان کرد: همچنین 8 مربی زن گلستانی هم با حضور در کلاس های تئوری این دوره آموزشی، خود را برای تربیت نسل جدید فوتبالیست های زن ساحلی آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره ورزش و جوانان بندرگز گفت: برگزاری این دوره آموزشی برای افزایش توانمندی مربیان بومی و بهره گیری از دانش روز فوتبال ساحلی موثر و مفید است.
شهر بندرگز در 42 کیلومتری غرب گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد.
تیم فوتبال ملوان این شهر، از تیم های باسابقه لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره ورزش و جوانان استان گلستان جدول فوتبال لیگ برتر فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش

فریدن زندی، ستاره اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال ۶ اردیبهشت تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت. او که با خداحافظی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شده، پس از حضور در سن‌پائولی و دینامو درسدن این روز‌ها قصد دارد ماجراجویی جدیدی را در مربیگری آغاز کند.

زندی تصویری جالب همراه با فرزند خود در جشن تولدش منتشر کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود